Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hier staan mijn paarden ook die niet meer hoeven te werken en kan niet anders als postitieve dingen over dit stekkie zeggen. 

Chavalli schreef:Ho Ho Ho, ik heb hem nog niet terug.
Ik heb nog geen antwoord terug, en ze zullen wel proberen te voorkomen dat ik hem op kom halen. En ik kan niet lukraak zomaar vanuit Brabant even naar Texel rijden. Als hun tegen werken, dan zal er eerst een rechtszaak of i.d. van komen.
Chavalli schreef:Ik wacht even af. Ik heb volgende week diverse vrienden op Texel zitten, die meedoen met de menwedstrijd daar. Zij logeren ook bij mensen die op Texel wonen. Dus hij moet te vinden zijn.

romeorowan schreef:En volgens mij is zo'n contract nooit rechtsgeldig. Niemand kan toch de garantie geven dat het paard tot de dood bij hem/haar blijft. Wat nou als je bijv. ziek wordt of gaat scheiden?
Jus_dOrange schreef:romeorowan schreef:En volgens mij is zo'n contract nooit rechtsgeldig. Niemand kan toch de garantie geven dat het paard tot de dood bij hem/haar blijft. Wat nou als je bijv. ziek wordt of gaat scheiden?
Het gaat hier om een bedrijf dat paarden voor heel veel geld verkoopt dus ze zullen niet zo snel in geldnood raken oid, ze hebben dit dier na een enorm korte tijd verkocht en dat is heus niet omdat ze er niet voor konden zorgen, ze konden er geld voor vangen.
Als ze het dier niet voor de rest van zijn leven op hadden willen vangen hadden ze het contract niet moeten tekenen.