Anya schreef:Weet je heel zeker dat dit klopt.. want zo staat het volgens mij niet in de regels.. de regels reppen niet over punten in L5 of L4
Tekst behorende bij L3
373. STARTGERECHTIGDE DEELNEMERS
a) In deze klasse mogen deelnemers starten die niet zijn ingedeeld in de klassen L5, L4, L2 of L1. Indien de klasse gesplitst is in L3A en L3B, dan dienen jeugdige deelnemers te starten in de L3B, en volwassen deelnemers te starten in de L3A.
b) In deze klasse mogen deelnemers starten die ingedeeld zijn in de klasse L2 indien zij starten op een paard dat minder dan 10 punten heeft gehaald in de klasse L3, én nog geen punten heeft gehaald in één of meer van de klassen L2 of L1.
De punten die Jip in de L4 zou halen telle volgens deze opgaaf dus niet mee, want niet gehaald in één of mere van de klassen L2 of L1
Dit is een mooie voor PeterV
Volgens mij was het zo dat elk promotie punt behaald in welk level dan ook gewoon een punt is.
Volgens mij staat er dat de L2 ruiter die L3 start met een groen paard in die L3 niet meer dan 10 punten mag behalen want anders moet ze gewoon L2 starten.
Hier wordt niet uitgegaan van het feit dat dit paard door 2 mensen wordt bereden.Maar alleen in 2 klassen.
Dus de regels voorzien nog niet heeeeeel duidelijk in deze,vandaar dat ik uitga van die maximale 10 promotie punten die een paard mag hebben om een level lager te starten. En ook in de L4 verdien je promotie punten want anders kun je niet over naar de L3