Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cheveyo schreef:ik volg je verhaal op de voet!
Wat fijn dat je DA zo meewerkt met je!
anika schreef:Hoezo ,laat je je paard niet in duitsland staan ? Het is ziek ,en de dierenartsen probeeren daar zijn leven te redden .Trouwens als je,je paard naar buitenland in training zet zou je toch de verzekering voor die tijd op orde moeten zetten.Wat is met Rudi Kronsteiner? Ondersteund hij je niet bij de communicatie met de duitse Paardenclinic/Dierenarts ?Heb gebeld vanochtend al met een advocaat die van alles op de hoogte is van paarden Wensing(k) Ten eerste kan Nederland niks doen aan duitsland dus zou ik een advocaat in duitsland moeten zoeken. Ten tweede waar men werkt worden fouten gemaakt zal 9 van de 10 keer de uitspraak zijn. Zei zeggen kortom dat je geen voet hebt om op te staan.
De verzekering kan ook niks doen.
Ik wacht nu nog op telefoon van de lingenhoeven en op telefoon van mijn DA die met de clinic belt die kon om 17.00 uur bellen...
Ik ben onder tussen aan het kijken naar een ticket om naar duitsland te gaan en ben aan het bellen met een transport bedrijf nederlander daar waar ik mee terug kan reizen met ice in de vrachtenwagen. Maar wil eerst weten wat lingehoeven zegt en mijn arts...
Het is een groote puin hoop!
Stelletje kl**tzakken daar!
.
Magic27 schreef:Ik denk niet dat dierenartsen iets niet kwijt willen.Soms weet ook een DA niet direct een antwoord .Gewoon daar laten staan tot dat het ventje weer een beetje bovenop is ,want het vervoer naar nederland is te zwaar .Hij is al verzwakt genoeg van de operaties daar .Even rationel denken en niet emotioneel
anika schreef:Magic27 Ik ga hier geen veder uitleg over geven. Als je goed het topic heb gelezen zal je niet zulke opmerkingen maken. Dat is alles wat ik erover kwijt wil. Cheveyo en Liezel1 bedankt.
.
! Ik hoop snel iets te horen! STERKTE!! Marieke schreef:Om heel eerlijk te zijn
Rob_H schreef:Marieke schreef:Om heel eerlijk te zijn
Dit vind ik zo een mooi begin van een bericht.
Lees hem wel vaker en dan moet ik altijd ff nadenken en vraag me dan af als deze zin er niet bijstaat zijn de dingen die dan geschreven worden niet helemaal eerlijk bedoeld?????
Of is deze zin vooral bedoeld om aan te geven dat het erna geschrevene wel eens niet helmaal positief op gevat zou kunnen worden door de aangeschrevene.
Ik gebruik die zin nooit,maarja ik ben dan ook altijd eerlijk.
jessiejanes schreef:Ach,..het handige van een oppas is, is zou het weer slechter gaan , je weer iemand anders hebt om naar te wijzen .
En DAT is dan toch weer een gerustellende gedachte,.........
meissielief schreef:dit is bot, je weet toch niet wat ze gaat doen in Amerika
meissielief schreef:dit is bot, je weet toch niet wat ze gaat doen in Amerika
anika schreef:Nou Gunners Crome Sun van ons die bij mike staat gaat een try out wedstrijd starten. De Dixie futurity in Alabama. Wij gaan daar natuurlijk kijken! Daarna evalueren hoe we veder gaan met onze kanjer.... Dan ben ik 5 dagen bij Mike op de ranch waar ik verschillende paarden ga rijden en fanatieke training krijg. Ook met mijn eigen paardje daar...
Sherry vertelde ik van onze reis en heeft me gevraagd ook bij haar op de ranch te komen rijden dus daar ga ik ook 4 dagen trainen en rijden... Daarbij hebben we een hoop te bespreken over de reining sport en de toekomst. En allerlei andere zaken die we te bespreken hebben. Zo gaan we lunchen en zal ik worden voorgesteld aan mensen die ik nog niet ken. En noem maar op wat ze allemaal in peto heeft.
Dus je begrijpt dat zo'n reisje erg vervelend is!![]()
Maar we zullen elkaar daar af toe wel zien want in November/December ben ik er weer....