Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rob_H schreef:spatter schreef:maar het NQHA jeugdteam wordt dus gesponserd op een grote WRAN show
Je weet niet hoe het is ontstaan,maar je keurt het bij voorbaat af!!!! vreemd.(had ik niet van je verwacht)
Maar goed ik mag als show manager van deze show wel het een en ander nuanceren denk ik.
Uitgangs punt is het NQHA youth team.Zij willen fonsen werven om (in dit geval) op het EK in Denemarken te kunnen verschijnen.
Hoe doe je dat!!! je kunt een AQHA show organiseren en alles in eigen gelederen houden.
Maar iemand kwam op het idee om in het kader van toenadering en samenwerking niet een AQHA te organiseren maar een WRAN show.
Wowwww het begin van een eventuele mooie samenwerking tussen rassenverenigingen en rijverenigingen.
VeCa wilde toch al een show gaan organiseren en na de clinic die Ilona had gegeven voor het jeugteam leek het wel een goed idee om ook dit op VeCa te doen.
Wie wie benadert heeft weet ik niet meer,maar dat doet er ook niet toe.
De show is een feit en als ik mijn mening over het jeugbeleid aan de kant zet,vind ik het een heel goed initiatief.
Wat ik heel erg hoop is dat men dan ook in grote getallen inschrijft en hiermee een trend zet voor verdere samenwerking.
Toch!!!!!!!!!!!!!!!
kjcm schreef:eigenlijk vind ik dat "jullie" met z'n allen wel een beetje aan het zeuren zijn over die slepende shows!
ik bedoel, als de wedstrijdruiters nu eens op tijd in schrijven met z'n allen, dan kan de organisator alles goed op tijd indelen en een prima programma afleveren. want dan hoeven ze niet meer te wachten op de dag zelf of er asjeblieft nog wat inschrijvingen binnenkomen om de klasses maar te vullen en het programma te laten uitlopen...........dus eigenlijk......... ligt het ook een beetje aan jezelf!![]()
tja en zijn de klasses niet (of slecht) gevuld, dan is er altijd nog de keus om het te schrappen of samen te voegen met een andere klasse. of zeg ik nu iets totaal verkeer en krijg ik nu "iedereen"over me heen?!
Sonja schreef:Sluiting inschrijftermijn is aan de organisatie. Die kun je gewoon op een week of op twee weken zetten, en dan heb je tijd zat om een goede tijdsplanning te maken en die te publiceren. Of je bijschrijvingen toestaat is ook aan jezelf als organisator.
) maar heb je daardoor één start minder gekregen? Als alle organisaties zich strikt hieraan houden zal het in mijn ogen geen starts schelen, het is hooguit even wennen voor de deelnemers....

Anya schreef:HMoeilijker is om de sluitingstermijn te handhaven. Want wat doe je als op de sluitingstermijn te weinig inschrijvingen binnen zijn (omdat iedereen altijd op het laatst inschrijft). Je kunt dan kiezen: roomser dan de paus en accepteren dat er geld bij je wedstrijd moet..
Anya schreef:En ze kunnen het in de dressuur/springsport al jaren![]()
En dan hebben ze 12 ringen met continu proeven. Dus hoe moeilijk kan het zijn voor een westernwedstrijd...
Pannenkoek schreef:Anya Hebben jullie dat ook enkele dagen van te voren naar de deelnemers gecommuniceerd?
Romkabouter schreef:Anya schreef:HMoeilijker is om de sluitingstermijn te handhaven. Want wat doe je als op de sluitingstermijn te weinig inschrijvingen binnen zijn (omdat iedereen altijd op het laatst inschrijft). Je kunt dan kiezen: roomser dan de paus en accepteren dat er geld bij je wedstrijd moet..
Ik snap niet wat daar moeilijk aan is? Iedereen die te laat is gewoon een extra 10 euro laten betalen per start. Dan leren ze het snel af hoor
al wat ik lees op een willekeurig inschrijfformulier is (misschien) dat er na sluitingsdatum ( wat de meeste organisatoren niet hanteren) 2half of 5 euro extra wordt gerekend en daar wordt weinig om gegeven. ik denk (en met mij meerderen) dat je echt een supershowplanning (galgje!!
) krijgt door de sluitingsdatum ook daadwerkelijk te hanteren, voed ze maar eens op die ruiters! dan starten ze maar niet, bij ons weten de meeste wat ze missen als niet starten bij ons, een strak georganiseerde show,van te voren de starttijden én proeven thuisgestuurd, leuke interessante proeven,een goede judge, leuke prijzen én een (of twee) allround champ. met prijzen!