[WN] The Easy Stop

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

piggeljay

Re: The Easy Stop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 14:45

ik heb de discussie even gevolgd voor ik ook mijn commetaar hier te horen breng.
ik heb zo'n zelfde ding in mijn winkeltje gehad, iemand had hem mee genomen uit Amerika en wilde weten of het wat was om mee te rijden.
ik heb hem aan de wand gehad er een maand tegenaan gekeken en hem daarna met de vriendelijke groeten terug gestuurd.
wat ik hier mee wil zeggen: als je een volleerd trainer bent en je weet zeker dat je met een absoluut stille hand kan rijden nooit of te nimmer kwaad wordt op je paard ook al kook je van binnen dan ja dan kan je het misschien en ik zeg met nadruk misschien het eens overwegen te gaan gebruiken, maar als je ook maar een greintje twijfeld aan het bovenstaande gebruik hem dan als wand decoratie maar hang hem niet aan je paard want het filmpje is een verkoop praatje van de trainer en hij zal met zijn beste bedoelingen het betreffende paard geen pijn gedaan hebben, maar iedere onnozele ziel die niet goed de werking van de easystop begrijpt zal het paard meer kwaad doen dan goed.
wanddecoratie dus.

ik wil absoluut niet met een verwijtende vinger naar wie dan ook wijzen en zeker niet naar blaze. hij heeft dit apparaat gevonden en het leek hem wel wat. ik niet dus maar als iemand anders een ander mening is toegedaan dan ik, respecteer ik het. ik behoor zelf niet tot de top ruiters eerder tot een beginnend ruiter en ik heb ook niet de top trainers van nederland bij mij rond lopen maar daarom wil ik wel waarschuwen voor het onjuist gebruik van de easy stop bij net zo onervaren ruiters als ik zelf ben
de easy stop is niet geheel ongevaarlijk in onze handen dus afblijven en overlaten aan de kenners

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 16:34

piggeljay schreef:
ik heb hem aan de wand gehad er een maand tegenaan gekeken en hem daarna met de vriendelijke groeten terug gestuurd.

Weer een tevreden klant van de Easy Stop! De muur heeft een hele maand keurig stilgestaan! Dus het werkt!

Haha!

Knipoog

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 21:32

ROFL

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 21:57

Nou Sonja, nu dat-ie weer weg is bewegen de muren wel weer....of komt dat door die KWPN-er die de boel afbreekt Cool Ik zal eens flink m'n sporen in de muur zetten Tong uitsteken