Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jeddah schreef:Waarom denk je dat die dag "zeker" komt? Waaruit blijkt dat het allemaal "gaat" gebeuren?
Ik vraag me echt af of de KNHS wel zit te wachten op rassenverenigingen binnen hun organisatie. Of, zijn er al rassenverenigingen aangesloten bij hun? Dus Stamboeken?
Halloway schreef:Jeddah schreef:Waarom denk je dat die dag "zeker" komt? Waaruit blijkt dat het allemaal "gaat" gebeuren?
Ik vraag me echt af of de KNHS wel zit te wachten op rassenverenigingen binnen hun organisatie. Of, zijn er al rassenverenigingen aangesloten bij hun? Dus Stamboeken?
De KNHS zal een steeds grotere rol gaan spelen, wat betreft regels voor wedstrijden, ik denk dat het nog zo ver komt dat je aangesloten moet zijn wil je een wedstrijd organiseren.
Als rasvereniging heb je hier dus niets mee van doen, behalve natuurlijk als je wedstrijden wil organiseren, want dan houd je je ook met paardensport bezig en niet alleen met fokkerij.
Laat je deze wedstrijden nu organiseren door een bedrijf/vereniging die zich hier op heeft toegelegd en dus alle zaakjes goed geregeld heeft, dan zie ik het nut niet in van de aansluiting van een pure rasvereniging bij de KNHS.
Anya schreef:Mag ik een gewetensvraag stellen?
Hoe groot is het percentage activiteiten dat wedstrijdgericht is bij de rassenverenigingen? Ik weet dat er activiteiten zijn die gericht zijn op bijvoorbeeld fokkerij. Maar hoe ligt dit in de praktijk?
PeterV schreef:PS wil jij doormen zijn Rob?
PeterV schreef:PS wil jij doormen zijn Rob?
Wranglerbutt schreef:PeterV schreef:PS wil jij doormen zijn Rob?
Sinds wanneer spreek jij Rob in meervoudsvorm aan?
PeterV schreef:Vergeet de Tinker keuringen niet, 16 sept 07 staat onze bak er weer vol mee.
PS wil jij doormen zijn Rob?
Wranglerbutt schreef:Sinds wanneer spreek jij Rob in meervoudsvorm aan?
Blaze schreef:PeterV schreef:Vergeet de Tinker keuringen niet, 16 sept 07 staat onze bak er weer vol mee.
PS wil jij doormen zijn Rob?
Wie ???? moi???????
Ben net verlost van een Tinker,ga nu echt niet de hele dag tegen ze aankijken![]()
PS
Heeft iemand een nplekje voor te slapen voor me,ben bang dat ik niet meer welkom ben thuis.
Blaze schreef:PS
Heeft iemand een nplekje voor te slapen voor me,ben bang dat ik niet meer welkom ben thuis.

Blaze schreef:Wranglerbutt schreef:Sinds wanneer spreek jij Rob in meervoudsvorm aan?
Omdat helaas voor peter er nu 2 zijn
Citaat:PS willen jullie doormen zijn Robben?
Sandra_H schreef:Blaze schreef:PS
Ben ik ook wel een beetje bang voor ja. Er is vast nog wel een boxje leeg in B'wijk
Toch Peter?????
PeterV schreef:Rob gaat in de mest put
Anya schreef:Mag ik een gewetensvraag stellen?
Hoe groot is het percentage activiteiten dat wedstrijdgericht is bij de rassenverenigingen? Ik weet dat er activiteiten zijn die gericht zijn op bijvoorbeeld fokkerij. Maar hoe ligt dit in de praktijk?
) Wranglerbutt schreef:@Peter:
Als ik het goed gelezen heb, keert deze verzekeringsmij. niet uit als Ilona schade/letsel oploopt tijdens een wedstrijd die niet is aangevraagd cq goedgekeurd bij de KNHS of die niet voldoet aan de door de KNHS gestelde eisen?
Tevens geen uitbetaling indien er geen veiligheidscap gedragen werd, tenzij deze wegens KNHS-regels (op wedstrijd) niet toegestaan is?
Als dit een regels zijn die alle verzekeraars aanhouden, dan wordt het rap tijd om aansluiting bij de KNHS te zoeken (oops, ander topic)
Mac schreef:Nou nee WB, eerder tijd om de verzekeraars eens om de tafel te roepen.