Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
of wat dan ook...
)
bij jullie tocht naar Frankrijk. Wij hadden alles zelf bij ons, wat toch wel drukt in de afstand die je af kan leggen.
Janine_L schreef:Ik zag de aankondiging van je trail op de voorpagina van bokt.
Leuk hoor![]()
Ik heb natuurlijk meteen een berichtje geplaatst en wil je ook hier nogmaals zeggen dat ik het een heel goed actie vind.
Ik hoop dat jullie veel geld ophalen voor brooke.
Veel succes en ik volg jullie op jullie site hoor.

)
bicci schreef:goh.....overwegend krijg ik toch echt alleen maar positieve reacties...
er zijn alleen mensen heej....
tjonge...ik moet dat even kwijt hoor...
en of het er nou ana ligt dat ik niet nadenk..of dat ik geen inzicht heb....geeeen idee..
mijn trail word er op een ander forum totaal afgekraakt..dieronvriendelijk etc..
wazig...
ik word door sommige zo beschreven dat ik totaal niet weet wat ik mijn dier aandoe etc..
niet te geloven...
Janine_L schreef:bicci schreef:goh.....overwegend krijg ik toch echt alleen maar positieve reacties...
er zijn alleen mensen heej....
tjonge...ik moet dat even kwijt hoor...
en of het er nou ana ligt dat ik niet nadenk..of dat ik geen inzicht heb....geeeen idee..
mijn trail word er op een ander forum totaal afgekraakt..dieronvriendelijk etc..
wazig...
ik word door sommige zo beschreven dat ik totaal niet weet wat ik mijn dier aandoe etc..
niet te geloven...
Ik heb gisteravond op dat forum zitten lezen, 118 berichtjes inmiddels.
Een record vergeleken met hier in ieder geval.![]()
Maar wat me opviel is dat er ook een heleboel berichtjes tussen zaten die niks te maken hadden met jouw trail hoor.
Discussies over wel of geen sporen en zweep, blijkbaar een paar heren die zich al langer ergeren aan elkaar en daar jouw topic voor gebruiken om elkaar nog wat meer af te branden.
Ik zou mezelf daar niet te veel van aantrekken.
Ik post op dat forum haast niet omdat er regelmatig een ruziende sfeer hangt en meestal is dat tussen een vast groepje mensen.
De eigenaren van het forum zie je er helemaal niet meer, en er word ook niet gemoddereert (als ik dit zo goed schrijf)
Niet te veel persoonlijk nemen dus, en doen waar jij achter staat.
2197,50......
iedereen heeeeeeel erg bedankt..!!!