Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vindt ik het toch een goed topic om serieus over na te denken waarom iets niet zo is en hoe eea ontstaan is.
DubbelDun schreef:
Dus waarom zo star aan de regels vasthouden als blijkt dat je nu een aantal mensen uitsluit van de wedstrijdsport??

Blaze schreef:Kan wel zijn, maar als we allemaal zo berustend zouden zijn als jij (al geloof ik daar dus niets vanDat hoort bij het leven,je kunt nu eenmaal niet alles krijgen en kunnen wat je zou willen.
) zou er dus nooit iets veranderen en ik hoop toch dat western een 'levende' sport is, al geef ik gelijk toe dat ze wel heel erg hun best doen om dat niet te lijken
Die willen vast wel in de praktijk laten zien dat evt. bezwaren nergens over gaan. Dus als ik dat komende zomer uit zou schrijven, zeg pleasure en horsemanship, dan heb ik goedgevulde klassen alleen al met Bokkers uit dit topic?
Sonja schreef:Even wat anders....
Als ik of gewoon zomaar een organisator in het algemeen op een wedstrijd een eenhandige klasse voor seniorpaarden uitschrijft waarbij op bosal of trens gereden mag worden.... Kan ik dan rekenen op deelname van iedereen uit dit topic?

)
.
Al is het maar om het goede voorbeeld te geven
Sonja schreef:DD ik heb het niet over het algemeen, ik heb het over de mensen die zo fanatiek PRO zijn in dit topicDie willen vast wel in de praktijk laten zien dat evt. bezwaren nergens over gaan. Dus als ik dat komende zomer uit zou schrijven, zeg pleasure en horsemanship, dan heb ik goedgevulde klassen alleen al met Bokkers uit dit topic?
Dat is mijn grote vraag...
Dan, zeer zeker JA! (mits het te doen is betreft agenda.) Sonja schreef:DD ik heb het niet over het algemeen, ik heb het over de mensen die zo fanatiek PRO zijn in dit topicDie willen vast wel in de praktijk laten zien dat evt. bezwaren nergens over gaan. Dus als ik dat komende zomer uit zou schrijven, zeg pleasure en horsemanship, dan heb ik goedgevulde klassen alleen al met Bokkers uit dit topic?

Sonja schreef:
Dus als ik dat komende zomer uit zou schrijven, zeg pleasure en horsemanship, dan heb ik goedgevulde klassen alleen al met Bokkers uit dit topic?
Blaze schreef:In Eersel was een tijd geleden een bareback pleasure.Leuk zonder zadel![]()
Helaas vonden wij en een 2 tal anderen het leuk en verder niemand.
Voor toeschouwers was het overigens ook heel leuk
Blaze schreef:Klopt was Panningen hoe kan ik dat vergeten.Sam als enige pannekoek tussen allemaal die *raspaardjes*![]()
En toch nog winnen

want dan valt -ie niet uit de toon bij de raspaardjes?
Sonja schreef:DD ik heb het niet over het algemeen, ik heb het over de mensen die zo fanatiek PRO zijn in dit topicDie willen vast wel in de praktijk laten zien dat evt. bezwaren nergens over gaan. Dus als ik dat komende zomer uit zou schrijven, zeg pleasure en horsemanship, dan heb ik goedgevulde klassen alleen al met Bokkers uit dit topic?