Ik snap trouwens niet waarom de betreffende stal moet gaan bewijzen dat het vooroordeel van de TS onwaar is. Als ik achter mijn rug om via internet zou worden afgeschilderd op een onvriendelijke manier, zou ik het niet meer nodig vinden om zo iemand te bewijzen dat het niet zo is. Mijn gedachten is, dat ik niets hoef te bewijzen aangezien ik zelf beter weet.
@TS. Ik snap nog steeds niet waarom je eigenlijk de beginpost hebt geplaatst en wat je doel daarvan was. Sowieso was het wel leerzaam denk ik. Je mening uiten mag overal, maar voorkom situaties als dit en doe dat dus mensen zelf recht in het gezicht. Daarbij, soms is het maar beter om je mond te houden. Als jij je mening mag geven, mogen anderen die zich aangesproken voelen dat net zo goed.
Jammer dat het topic anders is gelopen dan je had gehoopt, misschien volgende keer iets genuanceerder/ subtieler je mening neerzetten. Dan komt het minder aanvallend over voor anderen en krijg je misschien wel de discussie op een nette manier die je denk ik had willen beginnen