Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JLO schreef:bedankt iedereen voor de leuke reakties op mijn post op de vorige pag.Ik heb het een beetje druk gehad de afgelopen week vandaar dat ik wat laat reageer. Bonny heeft ons de afgelopen tijd aardig bezig gehouden met als resultaat dat ze gisteravond de trotse moeder is geworden van een prachtig merrieveulen. Voor foto's, zie het topic, Dance is geboren op western fokkerij.Ik zou het leuk vinden als iemand een foto van bonny's vader puzsta's refund voor mij zou kunnen vinden. Verder is natuurlijk info. over zijn karakter ect. van harte welkom. Uriah zoals eliza al zei heeft bonny ook bij mijn weten in ieder geval twee eerdere veulens gehad, tim's first lady en volgens mij ook nog een hengstveulen die ze op rosworld dagobert noemden. Ik heb nog wel wat foto's van bonny maar die plaats ik even een andere keer als je het niet erg vind. Over het verhaal dat Bonny als veulen door het draad zou zijn gegaan,heb ik het even gehad met Lars Haddes. Volgens hem gaat het hier om een ander bont veulen, nl. sunny de moeder van headline. Ik vond het ook al vreemd. want er is bij bonny echt helemaal niets van te zien.

Uriah schreef:er was ook nog beauty pearls die is volgensmij ook nog op rosworld
en ik denk het niet maar misschien ook van Tim. oh ja en black lady!