LindyH schreef:iski schreef:Als troostprijs werd mijn merrie opgenomen in het hulpstamboek.
Hulpstamboek?
Ja....het is behelpen met die appyclub hè...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LindyH schreef:iski schreef:Als troostprijs werd mijn merrie opgenomen in het hulpstamboek.
Hulpstamboek?
woldhoeve schreef:Het is Sammy![]()
Heeft al goede veulens op de keuring gebracht. Helaas is de hengst niet goed gekeurd voor het NAS. Maar de veulens komen wel bovenaan. Dat snap je dan niet ofwel?
)

Roxannne schreef:wow..... stoer paard joh!!

je mist alleen hobble straps aan je fenders
Citaat:weet je, ze zouden eigenlijk pads met stippels moeten verkopen...ook deze pad onderbreekt het vachtpatroon op onnatuurlijke wijze.
) Roxannne schreef:nah... dat gaat te ver.......![]()
![]()
Dat borsttuig zie ik regelmatig in de Western Horseman (amerikaans western blad)
Lijkt me echt iets voor typische Ranch horses
Citaat:Er hangt maar zelden iets aan een zadel dat geen functie heeft.
Roxannne schreef:Citaat:Er hangt maar zelden iets aan een zadel dat geen functie heeft.
Op de ruiter na, heeft alles wel een functie jah![]()
![]()
Roxannne schreef:HA ik vind je paard echt gaaaf!!je mist alleen hobble straps aan je fenders
![]()
Citaat:weet je, ze zouden eigenlijk pads met stippels moeten verkopen...ook deze pad onderbreekt het vachtpatroon op onnatuurlijke wijze.
nah... dat gaat te ver.......![]()
![]()
Dat borsttuig zie ik regelmatig in de Western Horseman (amerikaans western blad)
Lijkt me echt iets voor typische Ranch horses

maar dat zegt meer over mij.
)
Appaloosa's in Nederland die klasse II mogen starten! (en dat gaan we dan ook doen natuurlijk!
) sflj schreef:En inderdaad, zo'n borsttuig heb ik ook nog noit gezien.
@Iski: of er al dan niet dingen zijn uitgevonden of gebruikt worden die een functie hebben (op het gebied van paardrijden) kunnen we over discussieren he?
Jive werd na afloop goedgekeurd en is vanaf nu dus een van de weinige 'echte'Appaloosa's in Nederland die klasse II mogen starten! (en dat gaan we dan ook doen natuurlijk!
)
.