Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Majo schreef:En toch, hoe vervelend en naar ook voor de huidige eigenaar.... waar bokt wel niet goed voor is! Want de oorspronkelijke eigenaar krijgt nu dus via bokt zijn zadel weer terug!
LindavanVugt schreef:Inderdaad erg sneu voor jullie maar de eigenaars zullen wel blij zijn dat ze hun zadel terug hebben.
Ik ga denk ik ook maar weer eens marktplaats afstruinen, want mijn custummade zadel is vorig jaar ook gestolen.
LindavanVugt schreef:Inderdaad erg sneu voor jullie maar de eigenaars zullen wel blij zijn dat ze hun zadel terug hebben.
Ik ga denk ik ook maar weer eens marktplaats afstruinen, want mijn custummade zadel is vorig jaar ook gestolen.
MirandaFuego schreef:maar officieel volgens de wet ben ik nu de crimineel, raar toch?
Wranglerbutt schreef:MirandaFuego schreef:maar officieel volgens de wet ben ik nu de crimineel, raar toch?
Nee hoor, want je hebt te goeder trouw gehandeld
karim schreef:Nee hoor, want je hebt te goeder trouw gehandeld
Wranglerbutt schreef:En het ook goed afgehandeld toen je het ontdekte
MirandaFuego schreef:Tja, maar mijn man kan dus wel dindag op het bureau komen voor verhoor![]()
![]()
Laat ze liever achter de dief aangaan, dáár zakt mijn broek nou van af....
MirandaFuego schreef:Tja, maar mijn man kan dus wel dindag op het bureau komen voor verhoor![]()
![]()
Wranglerbutt schreef:MirandaFuego schreef:Tja, maar mijn man kan dus wel dindag op het bureau komen voor verhoor![]()
![]()
Zou kunnen dat ze een verklaring van hem willen om in de vervolging van de dief cq opzetheler te gebruiken?![]()
Ik roep maar wat....
[edit] gelijk met Sonjagreat minds......
[/edit]