ssstttttttt....... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ssstttttttt....... Dance schreef:Bovendien ga ik met CC mee dat PD er daadwerkelijk waarschijnlijk het meeste van allemaal mee bezig is, maar beslist niet de allereerste is.
En als iemand Ab niet kent of van ooit van hem heeft gehoord, komt die in mijn ogen ook pas kijken. Ook wil ik mee geven, dat men van sommige topruiters in de engelse ruitersport ook soms tijden niks hoort, simpelweg om dat ze dan niet het geschikte materiaal in huis hebben en niet kunnen krijgen om bovenaan weer te schitteren.
er waren nog wel meer ruiters die al bezig waren met cutting alleen misschien niet zo veel op wedstrijden.
Frayba schreef:
maar pas sinds 1999 komt hij voor in de Cutting.
Groeten,
Chris.
reininglover schreef:het is roel breeur, CC. Hij zit bij ons op stal, maar de laatste tijd rijdt hij wat minder wedstrijden.
als hij aan het rijden is dan he... dat niemand rare ideeën krijgt...
Maar wel erop gaan zitten en naar zo'n koe gaan! reininglover schreef:ik dacht dat hij nu vrijgezel is dus voor de iets ouderen onder ons![]()
mehlika schreef:woehahahahassstttttttt.......
crazycactus schreef:Oja even gewoon ter info... Paul en Ab zijn samen met Ruben (van dorp) en Roel Broër in 1995 naar Oklahoma geweest voor de World Show