Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

twinducklin schreef:Sorry voor het wachten.
De eigenaresse vind dat al die verhalen inderdaad gelden voor andere rassen, maar niet bij een quarter. Deze zijn al uitgegroeid op hun vierde zegt ze en daarom kan ze haar nu al aan het werk zetten.
Het veulentje is deze hele week iedere dag gelongeerd behalve zaterdag toen kreeg ze een " rustdag ". Er werd ook nog bij gezegd dat wanneer ze geen schaafwondje op haar rug had gehad ze al het zadel erop zou hebben gelegd met longeren.
Uhmmm....dat geld voor alle rassen behalve een quarter,tsja wat kun je hier nu nog op zeggen...

vera schreef:Ik begin een flauw vermoeden te krijgen dat er iemand de boeleen beetje aan het opnaaien is
Misschien is dit ook wle een beetje verwarrend?
Amsterdam - Limburg....
viewtopic.php?f=88&t=552093
twinducklin (TS) woont toch in Limburg? 
Jus_dOrange schreef:vera schreef:Ik begin een flauw vermoeden te krijgen dat er iemand de boeleen beetje aan het opnaaien is
Amsterdam - Limburg....
Ja maar Tinky12 heeft toch nooit wat over Limburg gezegd?twinducklin (TS) woont toch in Limburg?
Of mis ik wat?
twinducklin schreef:Ik volg het ook niet helemaal ?
Ik woon inderdaad in limburg
twinducklin schreef:Ik begin een flauw vermoeden te krijgen dat er iemand de boeleen beetje aan het opnaaien is
Amsterdam - Limburg....
twinducklin (TS) woont toch in Limburg? 

.....maar hoezo.Het duurt wel effies voordat ik er ben hoor...moet met de NS...en die is zo snel nog niet
CherokeeChum schreef:Sugarmiss schreef dat het niet zoveel zin heeft om de dierenbescherming in te schakelen, om dat ze niet zoveel kunnen
doen . Klopt, maar ze kunnen wel even een praatje komen maken ,
Als ze dit politiek spelen ,dwz haar aanspreken op het moment dat ze het dier a\h,, trainen'' is, het liefst a plain plublic, en daar kun je voor zorgen, zal ze daar op zn minst toch minder vrolijk van worden.
En missschien realiseren dat wat ze doet toch niet door de beugel kan...
Tinky12 schreef:die is 2 en krijgt,zodra het weer het toelaat,een schop onder haar kont het land in...
Groetjes,Tinky
iski schreef:Tinky12 schreef:die is 2 en krijgt,zodra het weer het toelaat,een schop onder haar kont het land in...
Groetjes,Tinky
Laat ik het niet zien......![]()
![]()
![]()
twinducklin schreef:Op dit moment zegt ze dat waar ze het veulen vandaan heeft ze vonden dat ze al laat met veulen begon en dat ze al een achterstand had. Nu kreeg ik geen antwoord of dit met het beleren was ( longeren, rijden etc) of dat dit ging om het halteren, poetsen leren vaststaan ed.
twinducklin schreef:...en dat ik als recreatie/dressuur " miep " geen verstand heb van quarters.