Cer schreef:Zou je het doen? Dat was geloof ik de beginvraag.....
Absoluut niet.
Groeten,
Chris.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cer schreef:Zou je het doen? Dat was geloof ik de beginvraag.....
Anya schreef:Eigenlijk zal het me worst waar een pro tussen start. zolang maar duidelijk is dat een pro ook pro is en buiten mededinging meedoet. Zoals de HC van de dressuur. Daar bestaat de aanduiding pro ook niet trouwens. Je mag je jonge paard gewoon in de B starten tot je ZZ bent geloof ik. Dan moet je in de L2 starten zou uit mijn hoofd. Ik vind het zelf niet verkeerd dat rekening wordt gehouden met het niveau van het paard i.p.v. met het niveau van de ruiter. Ik vindt dat soms van jonge paarden teveel wordt gevraagd omdat de ruiter toevallig een pro is. Daar vind ik het systeem van de engelse sport dus gewoon beter. L2 vergt gewoon een fatsoenlijke basisscholing. Een paard van 4 gelijk in de Z uitbrengen zou ik te gek vinden.
Sugarmiss schreef:Was het niet zo dat als er WRAN-nummers bekend waren dat deelnemers deze nummers moesten gebruiken als startnummer??
Is het aan het nummer niet te achterhalen of het een beginner, Ama of Pro-ruiter betreft ??
dat is niet hetgene mij bezig houdt.
Sonja schreef:Waarom wil je als Pro tussen de Beginners starten? Al is het maar op een oefenwedstrijd?
Romkabouter schreef:Graag in dit topic alleen antwoord op deze vraag en niet de discussie of ze wel of niet in de beginners hadden mogen starten op de genoemde oefenwedstrijd. Die discussie hoort niet in dit topic thuis, zoals Sonja zelf ook al aangeeft.
Sonja schreef:Ik wil nog steeds alleen maar weten WAAROM een Pro dit wil, wat hij/zij met een gewonnen prijs zou doen, en hoe zo iemand dat brengt richting klanten. (en wat klanten daar dan van vinden)
En Sonja nog bedankt dat er geen JorrelWorrel van hebt gemaakt
Sonja schreef:@Peter: de A en O was niet samengevoegd hoor

Citaat:"Anya"Even een domme vraag misschien, maar zijn die mensen wellicht met meer paarden gestart? Bijvoorbeeld eentje in de open/amateur (want dat wordt vaak samen gegooid in een oefenwedstrijd) en eentje bij de beginners?
Citaat:"Sonja" Yep
Citaat:"Sonja"@Peter: de A en O was niet samengevoegd hoor
Romkabouter schreef:Graag in dit topic alleen antwoord op deze vraag en niet de discussie of ze wel of niet in de beginners hadden mogen starten op de genoemde oefenwedstrijd. Die discussie hoort niet in dit topic thuis, zoals Sonja zelf ook al aangeeft.
PeterV schreef:Misschien hadden deze pro’s wel bedacht, toen deze naar de aangegeven wedstrijd gingen, één paard in de P en het andere in de A te starten.
Maar omdat deze twee klasse werden samen gevoegd, dus de B, pleasure over bleef, is dit waarschijnlijk er zo van gekomen.
PeppySan schreef:
Een pro mag ook geen A starten, dus is die discussie ook overbodig en had de bewuste pro ervanuit kunnen gaan dat er maar 1 paard geshowed kon worden.
.
PeterV schreef:
Durf jou niet tegen te spreken op dit gebied.
Zeker niet met zo'n schoonpapa![]()

Cer schreef:Citaat:"Anya"Even een domme vraag misschien, maar zijn die mensen wellicht met meer paarden gestart? Bijvoorbeeld eentje in de open/amateur (want dat wordt vaak samen gegooid in een oefenwedstrijd) en eentje bij de beginners?Citaat:"Sonja" YepCitaat:"Sonja"@Peter: de A en O was niet samengevoegd hoor
@PV: Ik had het ook verkeerd gelezen...
spatter schreef:...bedenk wel dat iemand die les geeft, al is het maar een paar uur in de week, tegenwoordig al pro is....