Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vrolijk schreef:woh. echt goed.
al had ik liever gezien dat ie dat zonder zweep deed
Sugarmiss schreef:
Citaat:Ik zou zo zeggen, kom eens langs bij pride en ik![]()
Francis schreef:Ja, is wel een (longeer)zweep, maar die gebruikt hij puur om z'n commando's 'vorm' te geven.. als verlenging van z'n arm... Dat'ie em op z'n rug legt is trouwens ook om te laten zien dat het paard hem vertrouwd... 't paard is niet bang voor de zweep, wordt er mee geaait.. het paard weet dat de zweep geen bedreiging vormt.
Cer schreef:Citaat:Ik zou zo zeggen, kom eens langs bij pride en ik![]()
Ja leuk!!! Mag ik ook??
vrolijk schreef:woh. echt goed.
al had ik liever gezien dat ie dat zonder zweep deed
broadway schreef:kijk eens goed, dit paard is zo doorgetraind dat de hand/arm/heup beweging genoeg is, hetzelfde als longeren zonder lijn (vrije training) ik had het super gevonden als hij rustiger zat en als hij niet van die gigantische sporen om had........(géén sporen dus!!!!!!)
Mac schreef:Citaat:Ik zou zo zeggen, kom eens langs bij pride en ik![]()
Ja leuk!!! Mag ik ook??
cornelie schreef:ja hoor, gezellig als jullie langs komen![]()
En met wat aanwijzingen kunnen ook jullie dit met pride(én met je eigen paard
)
MissJames schreef:
Blanket schreef:Ik wil graag mijn eigen reactie op dit alles geven.................... En laat al die beste stuurlui nu gewoon eens een blokje om gaan ipv het eeuwige kritiek hebben![]()
.
Toppie!!
Zoals deze mensen laten zien hoe je met je eigen dieren na heel hard trainen bepaalde dingen kan bereiken ................. Een paard laat zich niet in de maling nemen en je kan nog zoveel drillen als je wil als een paard niet voor je wil werken dan zal hij je op de momenten dat hij/zij de kans ziet je in de steek laten omdat dat op zo'n moment ook kan.
Petje af voor deze prestaties en ook ik hoop ooit zo met 1 van mijn paarden te mogen showen
![]()
En ondertussen kan ik er alleen maar van dromen
![]()
Maxielover schreef:Wie heeft jou dat wijs gemaaktEn die sporen, ik had het ook liever zonder gezien, maar hij is er niet gemeen mee en die dingen horen gewoon bij de uitrusting van iemand die western rijdt, dus heeft hij ze aan voor die show. Wat een gezeur om een paar spoortjes, zeg !!!!!!!