[WN] Trainen bij Antoine de Bodt?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

__Suzanne__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 19:10

Sugarmiss schreef:
Maw JA een Quarter kan het ook, maar vaak wordt het zo snel mogelijk afgeleerd c.q. niet toegestaan omdat het niet past in het pleasure plaatje. En rust roest oftewel schouders die zich niet mogen bewegen doen dat op een bepaald moment ook niet meer
(volledig off topic)Ah, daarom doet Ap het zo goed in hunter en gaan we iedereen voorbij in de pleasure (vindt de judge trouwens niet altijd een probleem )

Adrienne

Re: Trainen bij Antoine de Bodt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 19:47

Sugarmiss schreef:
Maw JA een Quarter kan het ook, maar vaak wordt het zo snel mogelijk afgeleerd c.q. niet toegestaan omdat het niet past in het pleasure plaatje. En rust roest oftewel schouders die zich niet mogen bewegen doen dat op een bepaald moment ook niet meer .

Waar sommige mensen toch deze onzin toch vandaan halen is mij een raadsel!

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 19:51

Ja ik snap er ook niets van

PocoMisss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 19:58

@SM ik snap precies wat je bedoelt en heb het helaas ook vaak gezien bij "toptrainers" ten koste van alles, zo langzaam mogelijk.. Een twee en half jarige die door de bak liep te strompelen en daarna strak gebandageerd werd, anders werden z'n benen te dik.. brrr ..

Riaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 09:14

Sugarmiss schreef:
@MSQuincyTE: ik heb geen les van AdB en mijn oude dame kan zo hard draven én strekken dat zelfs menners van draverssulky's mij vragen wat voor ras het is

De vraag is dan: strekt ze met beide benen even ver én loopt ze ook nog recht ??

Elk paard kan strekken, maar strekken zoals bv Salinero doet kan geen 1 ander paard gewoonweg omdat deze niet rechtloopt...!

En dan vraag ik me ook af; wat heeft hard draven met strekken te maken??? Hard draven is namelijk niet hetzelfde als impuls hebben van achteren, en dat heb je nodig om te strekken..

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 12:08

@Rianne: ik denk dat je het veel te technisch benaderd en wil mijn 20 jarige oude merrie beslist niet vergelijken met een Salinero.
Al is het antwoord wel 'ja' op beide benen even ver en recht lopen; met die snelheid wel iig
En zonder impuls van achteren zou die snelheid er ook niet zijn, maar een uitgestrekte draf op middendraf snelheid is het zeker niet.

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 14:01

Een naar rechts gebogen paard loopt niet altijd recht maar daar gaan we gewoon weer mee aan de gang.
Rianne mijn paard sterkt echt haar benen,vraag het maar eens aan Silden.
En jij wilt echt niet weten hoe hard ze dan gaat, je moet dan echt in de verlichte zit gaan zitten want anders is het gewoon niet te doen

Riaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 16:11

MSQuincyTE schreef:
Rianne mijn paard sterkt echt haar benen,vraag het maar eens aan Silden.

Ik geloof je graag hoor, was alleen benieuwd hoe dat benaderd werd maar idd een 20 jarige merrie vergelijken met salinero