Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
iski schreef:jiehaaa schreef:Iemand nog die de Chinese versie heeft?
权发华妇权华测绘 paard华 华华进检验 sliding 华·stop? 华农华宪华语· 华业进
华严 op je muil 华级级组织 teugels trekken华级选举·华赔偿 toch maar les nemen组员则 veel les华宪 华· 华· 华 华宪
议关华议 务组织 华检组nog meer les织 华组织 议规则
华组织 华宪 华 en nog steeds meer les.....级级组织
华进检验

iski schreef:权发华妇权华测绘 paard华 华华进检验 sliding 华·stop? 华农华宪华语· 华业进
华严 op je muil 华级级组织 teugels trekken华级选举·华赔偿 toch maar les nemen组员则 veel les华宪 华· 华· 华 华宪
议关华议 务组织 华检组nog meer les织 华组织 议规则
华组织 华宪 华 en nog steeds meer les.....级级组织
华进检验
jiehaaa schreef:Hahahahaha! Ben ook benieuwd naar de Russische variant.....
iski schreef:jiehaaa schreef:Hahahahaha! Ben ook benieuwd naar de Russische variant.....
Ja....ik blijf daar bezig.....Spokojnoi Notsji....kameraden
Niseyra schreef:Maar wanneer moet je er nu speciale ijzers onder doen? Mijn paard begint nu een beetje te stoppen op de achterhand, kan dat wel zonder ijzers of is dat ook slecht voor de pezen?
jessiejanes schreef:Niseyra schreef:Maar wanneer moet je er nu speciale ijzers onder doen? Mijn paard begint nu een beetje te stoppen op de achterhand, kan dat wel zonder ijzers of is dat ook slecht voor de pezen?
Zo gauw je paard echt z'n achterhand eronder begint te duwen en begint "te zitten"in de stop , zal ik er slidings onder doen.Beginnen met baby-sliders en in een verdere fase de echte sliding plates.
Er zijn mensen , die denken hier zo lang mogelijk mee te wachten, maar dat dit kan heel fout uitpakken , als je deze manouvre wil oefenen.
Inderdaad loop je het risico om zijn benen te beschadigen, en net zo erg, dat hij niet meer wil stoppen voor je!
De post van Jolande met uitleg vind ik, de quote van Larry Trocha van Blaze is ook erg
, maar ook confronterend voor een aantal onder ons............
.
freerider schreef:![]()
Three things before you ask your hors a run(sliding)stop.
From the boss himself![]()
http://www.horsecity.com/videos/rfd/rfdtv5_02.wmv
Thanks Freerider
Sugarmiss schreef:Even 'doorspoelen', SM!Ik krijg alleen een meerkleurig schermpje als van een TV die geen zender heeft gevonden.
. Hoe maken we van een mug een olifant >;) . Laten we nou eens stoppen met elkaar af te troeven.