Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wgirl schreef:Bill vond het erg prettig om met alle deelnemers te werken, en met het publiek.
Een hele leuke groep mensen en paarden om mee te werken, en hij kijkt er naar uit om dit weer te doen.
en voor de liefhebbers... foto's van de clinic van vandaag zijn te vinden op http://www.thorretje.com (klikken op Dot's foto)

maar morgen zal ik het zelf wel allemaal ondervinden want dan is het onze beurt!
)

). Al met al een hele leuke leerzame dag waar ook het bakrand volk in ruime mate van info werd voorzien; er was alle ruimte voor vragen en antwoorden. Als hij weer komt ga ik met mijn paard meedoen, erg de moeite waard!
Hij vond de clinics die hij tot zover gegeven heeft erg leuk! Dus wat dat betreft komt hij graag terug

jessiejanes schreef:foto's volgen in een apart topic!
(sorry, Smoske, besef me nu pas , dat jij op 1 van de 2 sorrels zat, dusseh leuk je gezien te hebben! Heb je waarschijnlijk wel op de foto!)
maar wel leuk je gezien te hebben. (ik veronderstel dat jij de foto's trok?) Ben benieuwd naar de foto's!FlyingHigh schreef:Auw auw, ze ging inderdaad uiteindelijk griezelig gevoelig lopen. Arme dame, hopelijk is het niets ernstigs verder! Sterkte met d'r......
Haar zoon is trouwens een ongelooooooflijk mooie vent!! RadicalM, wees daar maar heeeeel zuinig op! Schitterende ruin met een ongelooflijk mooi hoofd.
Dank je wel! Tuuuuurlijk ben ik zuinig op Moon... Wie kan er nou lelijk doen tegen zo'n lekker ventje????