[WN] agenda van clinic's aankomende winter

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 12:16

Oh jongens, zorg wel dat er foto's zijn van Iski's optreden, wat dát willen we allemaal zien!!

konijn

Re: agenda van clinic's aankomende winter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 12:21

je bent natuurlijk van harte welkom om vooraf aan de clinic kennis te komen maken met de snelle penny-pony (zal voor de zonnenbril zorgen)

Hoewel onze scheiding natuurlijk een heel triest gebeuren is (wanneer ik naar buiten kijk wordt dit ondersteund door regenachtig depresief weer en springen de tranen weer in mijn ogen.) lijkt dat scheidingalbum wel een geweldig idee.

Jij noemde het vreemdgaan Iski, maar blond als ik ben is het soms gewoon moeilijk te onthouden wie mijn partner is en was er dus geen }> opzet in het spel.

Konijn zegt tot snel!!!!!!! en niet al te hard treuren op de zondag. Mischien is het weer eens tijd om een bepaalde gouden doos open te zetten......

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 12:25

konijn schreef:
je bent natuurlijk van harte welkom om vooraf aan de clinic kennis te komen maken met de snelle penny-pony (zal voor de zonnenbril zorgen)

Hoewel onze scheiding natuurlijk een heel triest gebeuren is (wanneer ik naar buiten kijk wordt dit ondersteund door regenachtig depresief weer en springen de tranen weer in mijn ogen.) lijkt dat scheidingalbum wel een geweldig idee.

Jij noemde het vreemdgaan Iski, maar blond als ik ben is het soms gewoon moeilijk te onthouden wie mijn partner is en was er dus geen }> opzet in het spel.

*o/* konijn zegt tot snel!!!!!!! en niet al te hard treuren op de zondag. Mischien is het weer eens tijd om een bepaalde gouden doos open te zetten......

Oh ja...als een man vreemdgaat is dat een doodzonde, wanneer een vrouw vreemdgaat was ze gewoon ff vergeten met wie ze getrouwd was...en gooien we de blonde haren in de strijd als excuus...jaja.

Ik ga filmpje kijken.....en dan als de sodemieter de 11 personality's naar Smax terugbrengen...anders zit ik er de hele week mee opgescheept.

Oh ja en Francis....op de foto's komt publicatierecht....dokken meid...flink dokken dus

konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 12:39

Oh ja...als een man vreemdgaat is dat een doodzonde, wanneer een vrouw vreemdgaat was ze gewoon ff vergeten met wie ze getrouwd was...en gooien we de blonde haren in de strijd als excuus...jaja

Tja, daar heb je natuurlijk wel een beetje gelijk in Iski. Het ergste is mischien wel dat ik op dit moment niet eens officieel blond ben...

In ieder geval succes met de film en zorg inderdaad snel van die elf "vrienden" van Smax af te komen. Ik weet hoe ze zich soms kunnen misdragen.

Konijn gaat vandaag aan de pennypony vertellen wat haar te wachten staat, dus dat kan nog spannend worden.

Tot snel en tot hunter!

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 13:24

Mmmmmm Toch wel intresant om thuis te blijven voor die hunterclinic Ik ga wel foto`s maken www.lookingatyou.nl handigt volgens mij graag weer haar camera aan mij over voor de foto`s, zeker nu we dan toch ook Iski in een strak broekie zullen zien, dus wie foto`s wil : Bieden maar

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 18:54

Ik begin toch wel benieuwd te raken naar de foto's van de trail....

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 19:12

proefgereden op het 'roze' paard....mmmm...lekker dier...

konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 19:25

En konijn kan vol trots melden dat Iski een natuurtalent is. Niet alleen de roze penny-pony wist hij in bedwang te houden, we hebben ook mogen genieten van een paar rondjes vlek temmen.. (volgens kenners kunnen mensen die gewend zijn aan stippels ook goed overweg met vlekken )

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 19:31

konijn schreef:
En konijn kan vol trots melden dat Iski een natuurtalent is. Niet alleen de roze penny-pony wist hij in bedwang te houden, we hebben ook mogen genieten van een paar rondjes vlek temmen.. (volgens kenners kunnen mensen die gewend zijn aan stippels ook goed overweg met vlekken )

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 21:55

dapperdier schreef:
Ik begin toch wel benieuwd te raken naar de foto's van de trail....

komen eraan op de site....sorry maar ben zo in de war van iski's natuurtalenten met roze penny pony's en enorme vlekkenmonsters dat ik even de draad kwijt was haha. heb het met eigen ogen aanschouwen Iski is een paarden tem wonder .

Dus bij deze nodig ik jullie allemaal uit om Iski in levende hunter lijf te aanschouwen tijdens hunter clinic . Het vlekke dier gaat ook gehunterd worden alleen niet door mij. Margrietjuh neemt teugeltjes van me over dus ik heb ALLE maar dan ook ALLE tijd om iedereen in zijn hunters vast te leggen.

En Iski en konijn...dat schiedings album ga ik maken voor jullie als aandenken van de korte afaire haha
komt goed!

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 22:13

konijn schreef:

hahahahahaaaaa roze penny ponny

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 11:56

Citaat:

Dat wordt dus roze penny-kenny op roze penny-pony.....

(ik hoop dat de printplaat van de digi-camera dat aankan)

konijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 12:26

You're a barbie boy in a barbie world, live is plastic, it's fantastic......

iski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 13:02

konijn schreef:
You're a barbie boy in a barbie world, live is plastic, it's fantastic......

Er rest mij na 26 februari nog maar 1 ding: onder een grote steen kruipen en er nooit meer onder vandaan komen...

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 13:34

Iski heeft er gewoon geen woorden meer voor

konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 14:32

Zou als is Iski was niet onder een steen kruipen. Bah, koud, vochtig, krioelende beestjes, geen plek voor een barbie-boy. En mischien blijkt wel dat je enorm getalenteerd bent voor de hunter en dan is schamen natuurlijk nergens voor nodig

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 16:24

konijn schreef:
Zou als is Iski was niet onder een steen kruipen. Bah, koud, vochtig, krioelende beestjes, geen plek voor een barbie-boy. En mischien blijkt wel dat je enorm getalenteerd bent voor de hunter en dan is schamen natuurlijk nergens voor nodig

Talent of niet...het wordt sowieso een éénmalig gebeuren....en hoe

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 18:27

iski schreef:
Talent of niet...het wordt sowieso een éénmalig gebeuren....en hoe

dus moet ik er zeker bij zijn te als het eenmalig is willen we dat natuurlijk wel vereeuwigen! en dan mijn request aan de DJ die dag:
please PLEASE please draai dat leuke plaatje als barbie-iski de bak in komt op barbie-sandi-pop: I'm a barbie girl !

Eiegenlijk moeten we niet alleen maar ook filmen om het volle effect van muziek en barbie-iski vast te kunnen leggen!!

@Iski: vind je enorm stoer dat je toch doorgaat ondanks ons allen bakrandridders

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 18:40

Citaat:
@Iski: vind je enorm stoer dat je toch doorgaat ondanks ons allen bakrandridders

Watch it babe...the pleasure is all mine....cause I've got a surprise comming.....wait till it hits you...and it's gonna hurt....

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 18:43

iski schreef:
Watch it babe...the pleasure is all mine....cause I've got a surprise comming.....wait till it hits you...and it's gonna hurt

aaaaaaaah moet ik wachten ?
dat kan ik niet zo goed ik ben nieuwsgierig!
Wie wil nog meer weten wat barbie-iski bedoeld?

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 20:04

Ooh Iski, nu ben ik bijna wel verplicht om dat end te rijden alleen om jouw Hunter-optreden te zien... ik wordt stíknieuwsgierig nu!

smax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 22:56

Francis schreef:
Ooh Iski, nu ben ik bijna wel verplicht om dat end te rijden alleen om jouw Hunter-optreden te zien... ik wordt stíknieuwsgierig nu!

Gezellig mini bokt meeting Ik kan je vertellen het is de moeite waard

Signe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 14:45

Ha.. foto`s staan op de site! Leuk zo heb ik nog wat meer anderen gezien. Ik geloof dat ik nummer 213 de mooiste foto vind.. Wat was het wit eigenlijk?! Kan ik me niet eens zo herinneren.

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 17:19

Er was eens een bokker in’t noorden
Die van de Hunter-clinic hoorde

En bij zichzelf dacht
’t wordt tijd dat iedereen lacht
Ik geef eens een paardje de sporen
--
Men had hem nog nooit zien rijden
en wilde hem een keertje kastijden

eerst op een roze gek
daarna op een vlek
tot meer liet hij zich niet verleiden
--
Hij leent straks De Roze Pony
En rijden op’t kreng ja dat kon ie

Nu nog op een crates
Zoals in de states,
Maar straks op’t zadel van Honey
--
En iedereen zal komen kijken
Hoe hij in het zand zal bijten

Jullie zetten je schrap
Want dit is geen grap
En ik zal het niemand verwijten

(wat-Iski-Ken-Ken-PennyKen-Ook)

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 17:27

Wat maak ik hieruit op Iski??? Heb jij gehunterd op een crates??? Dat kan niet hoor!!!