spatter schreef:neem je je appie niet mee

Nee, ik ben pas 1 keer met hem het bos in geweest. Om dan nu gelijk met een grote groep te gaan die ik ook nog eens de weg moet wijzen, dat lijkt me iets teveel van het goede. Dan val ik weer terug op mijn oude vertrouwde Silvester.
Jester schreef:Graag nog even het exacte adres e/o routebeschrijving. We zijn al al eerder bij de Sprong (trail met Marieke) geweest, maar het adres wil ik graag hebben. Ik kan dan een routebeschrijving printen zodat het geen speurtocht wordt. Ook graag een mobiel nummer, zodat we jullie kunnen informeren, mocht het onderweg tegenzitten (verkeer, oid).
Een exact adres wordt moeilijk; het heet daar allemaal Valkenheide.
De routebeschrijving is als volgt: vanaf de A12 afslag Maarsbergen.
Onderaan de afslag richting Leersum (N226). Deze weg maakt eerst een flauwe bocht naar links en daarna een flauwe bocht naar rechts. Dan komt er een bordje met een afslag naar "de Sprong" . (op het kaartje bij "Maarsbergen")
Hier linksaf slaan en gelijk rechts aanhouden (op het kaartje niet de Scherpenzeelseweg in (hier woon ik) maar Valkenheide op).
Deze weg volgen en dan kan je na een schooltje je trailer links op het grasveld parkeren.
Hierbij een kaartje van Valkenheide: http://www.plattegronden.nl/valkenheide/index.html
Onze mobiele nummers zullen we even per pb sturen naar de mensen die zich opgegeven hebben.
Anya schreef:In een warmer seizoen ben ik graag van de partij.
Dan spreek ik bij deze vast af dat we in de zomer nog een keer zo'n rit gaan maken.