[WN] teampenning show exercise 27 november 2005

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

rina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 00:32

Jannie die derde van links.....................isse dat niet ????

Vond het wel jammer, maar ik kon het niet redden vandaag te komen kijken. Dus iemand nog wat uitslagen??

Jannie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 09:43

rina schreef:
Jannie die derde van links.....................isse dat niet ????

Ja! Dat is ze!!!

CowgirlStore

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 10:48

Jannie schreef:
Jammer dat je niet aan de zijkant foto's kon maken, dus ik heb geen leuke actiefoto's

Idd, dat was erg jammer!! Mijn man had foto's gemaakt vanaf de tribune, maar die zijn helaas allemaal mislukt...........te ver weg en te wazig . Ja, dan een telelens, das het echte werk! Zal de site van Kayila in de gaten houden!

Kayila

Re: teampenning show exercise 27 november 2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 16:36

Woehoe

Dat is snel !!
De foto's van de ijskoude tribune in Makkinga staan op mijn site.
Helaas maar tot half 3 ong. gebleven daarna voelde ik mijn tenen
en vingers niet meer en zijn we naar huis gegaan
(wel heerlijk die snert daar zeg in makkinga)

Ik hoop dat er wta voor jullie tussen zit...bestellen mag altijd

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 17:28

Leuke foto`s weer T, ja was er erg gezellig en de soep was lekker, leuke foto die van Willem met zijn vlaggetje

alpenquarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 20:52

Het was echt beregezellig gisteeren! Goeie organisatie en goed vee om mee te werken! Hopelijk vind deze wedstrijd een vervolg.
Onze ranch deed met een aantal teams mee en er mochten zelf drie teams van ons in de finale starten!!
Helaas reden we hier net buiten de prijzen, maar het was echt kikke
De eerste prijswinnaars hadden een supersnelle tijd en hiermee gefeliciteerd, de andere prijswinnaars vanzelfsprekend ook!

En dan die foto's zijn echt te gek! Kayila, je hebt me goed in de gaten gehouden zie ik wel! Je hebt onze teams goed vereeuwigd Allemaal op onze eigen-wijze manier op de gevoelige plaat vast gelegd, toppie!

piggeljay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 21:15

als A OK Livestock Ranch en de Mellow Mounts western training service willen wij alle deelnemers en aanwezige hartelijk bedanken voor hun aanwezigheid en gezelligheid.
ondanks de kou waren wij blij met de opkomst en het enthousiasme van iedereen.
wij kunnen het natuurlijk wel organiseren maar jullie ruiters en publiek maken de eigenlijk de wedstrijd.
jullie waren hele leuke deelnemers en publiek en we gaan het zeker nog een keer herhalen en we gaan binnen kort nog andere oefenwedstrijden met vee organiseren
Kayila bedankt voor het maken van de foto's
wie nog wil weten hoe de finale is afgelopen kan de uitslagen en de tijden vinden op www.aok-ranch.nl en dan klikken op nieuws

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 23:21

alpenquarter schreef:
En dan die foto's zijn echt te gek! Kayila, je hebt me goed in de gaten gehouden zie ik wel! Je hebt onze teams goed vereeuwigd Allemaal op onze eigen-wijze manier op de gevoelige plaat vast gelegd, toppie!

Was de eertse keer dat ik live een koeien onderdeel zag...echt super leuk en hoop er nog vele te mogen zien!!

even offtopic....alle foto's zijn na te bestellen!

CowgirlStore

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 09:34

Mooie foto's hoor, maareeuuhh............ erg jammer dat sommige teams er niet op staan, en sommige wel erg vaak . Dat wordt dus niet nabestellen voor mij, echt jammer omdat die van onszelf ook mislukt zijn...
Maar goed, de herinnering aan een leuke wedstrijd blijft gelukkig wel

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 09:57

Hallo Mayflower,

Het spijt me enorm dat ik niet alle teams erop heb gekregen. Wij zijn niet de hele dag geweest helaas dit kan een reden zijn. Ook zijn we zo nu en dan even wezen opwarmen bij de snert (nogmaals piggeljay hij was heerlijk).

Een goede les voor mij volgende keer verwarmde handschoenen en sokken aan en gewoon door blijven knippen. Ook voor de teams...roep maar als je foto's wilt ik bijt niet (over het algemeen). Ook was dit voor mij een uitprbeersel, ik had immers nog nooit de koeien onderdelen gezien. Gelukkig aan de replies te zien zijn de foto's goed gelukt en vallen ze in de smaak. Volgende keer even me aan mijn jas trekken en het komt helemaal goed.

Nogmaals het spijt me mayflower.
Ik beloof beterschap.

groetjes
Thea

CowgirlStore

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 10:24

Geeft niet Thea! Ik begrijp ook wel dat je niet constant met je camera in de aanslag kunt zitten. Heel toevallig heb je waarschijnlijk net van die warme snert genoten toen wij aan de beurt waren (om ca. half 1 en half 3). Wij zijn ook maar 2x gestart, we waren een echt "gelegenheidsteam" voor het eerst meegedaan, puur voor de fun of it: en dat was het ook!
Ik was gewoon een beetje teleurgesteld dat we er niet tussen stonden, omdat ikzelf ook geen foto's heb en ik zal je volgende keer aan je jas trekken hoor!

Jannie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 10:33

Ook de vier teams van WSW staan er niet op!

cattle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 14:26

Wat baal ik zeg, ik had zo graag willen komen kijken!! Ik heb wel een autootje staan maar dr zat te weinig benzine in...... tja.....
Helaas ...
Iedereen gefeliciteerd met de behaalde pijzen!!

Kayila

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 16:56

Mayflower schreef:
ik zal je volgende keer aan je jas trekken hoor!

Goed zo! Zoals ik al zei over het algemeen genomen ben ik best braaf en bijt ik niet. Tenminste als je niet te hard aan mijn jas trekt }> .

Jannie schreef:
Ook de vier teams van WSW staan er niet op!

Ook mijn excuses aan WSW met dezelfde opmerking....brul schreeuw trek aan mijn jas! Ik ken jullie (nog) niet allemaal persoonlijk en dus knip ik wat ik kan, tussen het ontdooien van mijn vingers door ...

Ik ga een jasje kopen waar ik mijn logo op laat zetten dus volgende keer hoop ik die te hebben en kunnen jullie aan het looking at you jaske trekken .

Jannie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 17:07

Kayila: WSW kan je normaal gesproken herkennen aan hun oranje bloesjes, deze waren zondag niet te zien ivm de kou!

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 17:59

Toen WSW starte was Kayila al weg, ik heb Attie namelijk nog buiten zien staan wachten, in Oranje jas

MissPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:46

cattle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:52

Gave fotos zeg!Een van de laatste fotos heeft iemand een blauwe blouse met gele Wrangler erop, die blousen vind ik zo gaaf maar kun je nergens krijgen...

CowgirlStore

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:20

Joepie, ik ben helemaal blij. Piggeljay: bedankt voor de foto's, ik heb ze nu ook zien staan op jullie site.

smax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 23:14

cattle schreef:
Gave fotos zeg!Een van de laatste fotos heeft iemand een blauwe blouse met gele Wrangler erop, die blousen vind ik zo gaaf maar kun je nergens krijgen...

IK hoorde van 1 van hen dat ze die van hun Teamcaptain gekregen hadden, ik vind ze ook te gek, als ik er 1 wou hebben moest ik in hun team starten

cattle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 10:43

hmmm. ze verkopen ze zeker niet dan.....

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 11:56

Nee volgens mij niet, of we moeten ze hen van het lijf scheuren Ben ook al op internet aan het sneupen, geef wel een gil als ik ze heb

cattle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 13:10

hahaha, ik ben al heel lang aan het kijken naar die blouses, ik hoorde laatst zelfs dat de mensen die hem hebben hem in Amerika hebben opgehaald omdat ze hier dus echt niet te krijgen zijn.....

Raar????

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 13:23

vorig jaar waren die shirts in Canada in de aanbieding o.a. bij Lammles, kreeg je er ook nog bijna voor niets een wrangler buckle bij
Ik heb toen een paar andere wrangler shirts gekocht en ook zo'n buckle mee genomen.

cattle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 13:26

Grrrrrrrrr haha