Wranglerbutt schreef:maar ik vind het niet meer dan logisch dat de verenigingen samenwerking zoeken op de vlakken waar de gemeenschappelijke doelen samenvallen.
Maar hier hebben wij het ook over Wranglerbutt.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wranglerbutt schreef:maar ik vind het niet meer dan logisch dat de verenigingen samenwerking zoeken op de vlakken waar de gemeenschappelijke doelen samenvallen.
Wranglerbutt schreef:De NQHA, DPHC en AAHCH [excuses als ik de afkortingen fout neerzet]
hebben als doelstelling de promotie van respectievelijk Quarterhorse, Painthorse en Amerikaanse Appaloosa en de belangenbehartiging van eigenaren van de paarden.
spatter schreef:Neee, ik bedoel echt optie 1; één grote show, waarbij alle organisaties hun eigen NK kunnen uitschrijven.neeee, WB, dat is optie 2!
het zijn toch de organisaties die zich al dan niet hebben aangesloten bij de Federatie, toch niet de afzonderlijke ruiters ??Citaat:het Federatie NK houd exact in wat het zegt, 1 NK voor de ruiters die op welke manier dan ook zijn aangesloten bij de federatie.
Sugarmiss schreef:@Wranglerbutt: je bedoelt dat er buiten een vieze-voorzitter nu ook al een vice-voorzitter moet komen
Sugarmiss schreef:Eerlijk gezegd had ik eerder een borrel verwacht
Sugarmiss schreef:@PeterV: als je je lintenmandje even alleen durft te laten houd ik je eraan
PocoMisss schreef:De pijn van de NQHA ligt zoals ik het begrepen heb in de angst om ondergesneeuwd te worden.. Geen eigen clubblad meer, maar slechts 2 blz. in een gezamelijk magazine.. Geen zeggenschap meer over de shows... Ikzelf heb mijn mening hierover al uitgesproken en persoonlijk denk ik dat het probleem ligt in een oude onopgelostte vete.. Wie de schoen (of moet ik zeggen slidingijzer?) past.... Ondanks het feit dat de NQHA mij al vaak heeft proberen te overtuigen ben ik het tot op de dag van vandaag niet met hen eens.. Oude vetes zijn er om opgelost te worden en luisteren naar de leden.. mmm.. DAT WORDT WEL TIJD!!!