Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PeterV schreef:Dan beginnen wij gewoon op een Zaterdag, waar de halter, collor, en de koeien onderdelen hoogtij vieren in dat weekeinde. Hou de accommodatie aan tot het weekeinde erop, en dan is er tijd genoeg voor alle andere wenzen, en invullingen.
Alles aan één gesloten in één ruime week, lijk mij toch voordeliger, dan op diverse plaatsen.
BV dan hè.
Ik blij het raar vinden dat eerst hier de hekken op gezet worden, en een aantal weken daarna ergens anders weer. Met de tent vind ik dat ook. In mijn beleving kunnen de kosten beter worden verdeelt, als er aansluiting van het één op het ander is.
Toppie topic peppysan
(Spatter)
), voor de Appalaloosas, Arabieren, Paints, en Quarters hun rassenshow met alleen de door de rasvereniging vereiste onderdelen. Of ze dat nu NK noemen of niet, maakt toch niks uit voor het behalen van de punten, wel voor de naam van het evenement. De een vindt het wel belangrijk het NK te noemen en de ander nu eenmaal niet.Jos schreef:In mijn visie JA. Alle wedstrijden voor welke organisatie dan ook tellen mee als puntentelling voor het grote NK.kunnen de QPA 's zich ook selecteren op hun eigen rassenshows?
Klopt. Je haalt dan nl niet alleen punten voor je ras, maar ook als starter voor het NK.Citaat:dit zou dan als voordeel hebben dat die rassen shows ook wat beter bezocht worden dan het afgelopen jaar
Dit heeft idd te maken met het houden van shows op gelijke data. En dan zul je idd een keuze moeten maken naar welke wedstrijd je gaat.Citaat:ik lees ergens in dit topic dat de punten voor de rassen zo belangrijk zijn, maar op de rassen shows, buiten het NK om zijn er vaak maar weining inschrijvingen.
Sonja schreef:henla_tent schreef:Verder vond ik het een zeer geslaagd NKJammer dat er over het algemeen in de onderdelen zeer veel quarters zijn
Waarom?
Ik zou liever willen lezen: Jammer dat er niet meer mensen met een niet-amerikaans ras meededen...Nuanceverschil...
JanT schreef:Ik kan ook nergens vinden dat de teampenning om 20.00uur zou beginnen??
maar heb ook andere meningen gehoord Dance schreef:Misschien zo beter.
all breed selectie wedstrijden over het jaar verdeeld, met deelname van QAPpies onder de vlag van de Federatie.
De wran shows dus![]()
Daarnaast kunnen de approved rassenshows zoals gewoonlijk gehouden worden.
Inderdaad zoals gewoonlijk.
Voordat de geselcteerden aan de grote finale beginnen, hét Nederlands Kampioenschap (het enige echte), voor de Appalaloosas, Arabieren, Paints, en Quarters hun rassenshow met alleen de door de rasvereniging vereiste onderdelen. Of ze dat nu NK noemen of niet, maakt toch niks uit voor het behalen van de punten, wel voor de naam van het evenement. De een vindt het wel belangrijk het NK te noemen en de ander nu eenmaal niet.
Ik denk te weten dat er ruiters zijn die als het alleen een rassenshow is zonder toevoeging NK zij ook op het NK starten terwijl men nu nog wel eens kiest om alleen de rassen NK te starrten.
Rustdag ....
Dan zoals Peter zei, alle koeienonderdelen, en dan, de grote finales.
Prima
en dat zo vroeg in de morgen of zo laat in de nacht }> . Morgen weer verder. We komen er wel hoor! Ik ga
)Zou je dit willen verklaren waarom.Citaat:Alleen ben ik dan voorstander om bepaalde wedstrijden als kwalificatie wedstrijd de benoemen.(wat betreft de wran)