Ok, brandt maar los!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
chex schreef:één van de ruiters kreeg controle op spoorafdruk en werd later in de line-up gecorrigeerd door de jury omdat hij zijn paard niet met rust liet.
vera schreef:Ik heb het topic een beetje gevolgd en verbaas me weer over het feit dat je "geen recht van spreken hebt" om allerlei vage redenen overigens.

Citaat:Het leuke is al dat een er heel veel mensen zijn die constateren dat het ruk & pluk werk een stuk minder is geworden.
Hoe denken jullie dat het zou zijn geweest als daar niet heel veel discussies aan vooraf zouden zijn gegaan?
Ik kan me toch echt niet aan de gedachte onttrekken dat deze feiten met elkaar te maken hebben.

ik weet iig zeker dat mensen waar ik wel eens kritiek op had, dat wel degelijk gelezen hebben
Gelukkig was ik dan ook niet de enige qua kritiek, en ik denk (hoop) dat die er wel wat mee gedaan hebben....Citaat:Ik heb het topic een beetje gevolgd en verbaas me weer over het feit dat je "geen recht van spreken hebt" om allerlei vage redenen overigens.
'. Is ook wat voor te zeggen.
WormBoy schreef:chex schreef:één van de ruiters kreeg controle op spoorafdruk en werd later in de line-up gecorrigeerd door de jury omdat hij zijn paard niet met rust liet.
Goed om te horen dat ze daar op letten (en ook ingrijpen).

Semmie schreef:Het valt me ieder jaar weer op dat er volgens mij 2 groepen deelnemers zijn. De eerste groep bekijkt z'n prestaties objectief en schrijft in met een goede kans op een overwinning en maakt dat ook waar. Er is echter ook een 2e groep die als motto heeft 'meedoen is belangrijker dan winnen' en die vinden het dan ook geweldig gestart te zijn op een NK, maar als die objectief naar eigen prestaties zouden kijken, zouden ze eigenlijk niet thuis horen op een NK.
Aangezien de sport nog niet zo groot is dat er voor deze mensen geen plaats meer is, doen ze ieder jaar weer met veel plezier mee. Moeten de startcriteria aangepast worden om deze mensen buiten te sluiten, of zal dit fenomeen verdwijnen met het groeien van de sport?

Alleen maar goed toch?