@Smoske, ik denk niet dat Xono het over jou, helemaal uit Belgie, met een weanling heeft hoor
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
Misschien ga ik ook nog wel met Zips Jewel de trail doen. Als het allemaal een beetje goed gaat met zijn voet. En we nemen Presto natuurlijk ook mee en Royal en Joke en Jamstone en Foxy Lady en natuurlijk WH Scotty.
Volle bak dus voor ons. Ik vraag me alleen af waar ze alle auto's kwijt willen dat is meestal een probleem daar
Het moet inderdaad ook wel de moeite zijn om je veulen te showen zo'n eind weg. Maar persoonlijk vind ik dat de Nederlanders, zeker met een volwassen paard, wel wat verder kunnen dan een uurtje

XoNo schreef:Smoske: heb het inderdaad niet over jouHet moet inderdaad ook wel de moeite zijn om je veulen te showen zo'n eind weg. Maar persoonlijk vind ik dat de Nederlanders, zeker met een volwassen paard, wel wat verder kunnen dan een uurtje
woldhoeve schreef:JAAAAAAAAAAAHHH wij gaan ook!Misschien ga ik ook nog wel met Zips Jewel de trail doen.

En met wat,... ?

!!
ThisRockIza schreef:Overgenomen van www.westernsport.nl
Datum : 22 en 23 oktober 2005
Wedstrijd : Colorful Fall Show + Futurity + Wran-C
Organisatie: WRAN-C, AAHCH en de DPHC Futurity’s en SSA
Rassen :WRAN-C, ApHC en APHA
Plaats :Hippisch Centrum Zeyen
Informatie :Bert Wiekema 06.53.11.88.25