[WN] 3 juli 2005 North-East Western Contest

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

crazycactus

Re: 3 juli 2005 North-East Western Contest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 14:23

Hoi, ik ben ook thuis. Jae staat al weer lekker in de wei. Het was heel leuk. Toch nog een leuk aantal deelnemers, en het was erg gezellig. In de amateurtrail zijn Jae en ik als 4e geeindigd en daar ben ik behoorlijk tevreden over. Deborah had zich behoorlijk uitgesloofd en een heel erg leuk trailparcour bedacht. Er moest oa een hobbelpaard gesleept worden (daar had ik +0,5) en door een V met een touwhek (daar had ik +1!!!!) Voor de rest deed Jae het prima, en de foutjes die we gemaakt hebben, ach dat zullen we maar op de zenuwen gooien.
In de open mocht ik als eerste......en tja laat ik maar zeggen dat ik geen best voorbeeld was....... Ik had maar weinig tijd gehad om me voor te bereiden. Het parcours was opgebouwd en ze gingen eigenlijk meteen van start. Dus na het hek was ik de lijn eigenlijk al kwijt. Ben dan nog in jog goed naar de sleep gekomen, maar die nam ik in mijn linker ipv rechterhand dus dq. Dat had ik opzich nog niet door maar ik dacht het wel. Bij de V (ditmaal achterwaarts) was ik het echt helemaal kwijt en ben ik dus maar gestopt. Vond het heel jammer maar ik stond daar echt zo van ja..... en wat nu?????? Pech pech pech. Dat was misschien het enige smetje op de dag dat we niet even konden kijken vanaf de kant (er was geen aanvraag tot lopen gedaan maar ik begreep dat het in de open eigenlijk niet mag) .
Voor de rest was het echt een hele leuke wedstrijd en Peppy San,volgend jaar weer!!!!!!!!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 14:46

Als eerste gefeliciteert met je viierde plek
Ten tweede dat is balen zeg.
Ook omdat je als eerste moest starten.
Nou kon je niet zien wat je exact moest doen.
Ik vindt het jammer dat je gestopt bent maar ik geef je groot gelijk.

landro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 15:01

wy zyn ook weer thuis leonie en wanja waren derde in de plesurehet was weer goed georganiseerd en er was erg veel werk ingestoken shapo

judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 18:08

En wie heeft de ballonvlucht gewonnen (Vorig jaar was ik allround Open, waarom was dat toen niet )

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 18:45

Harm Nijboer en Thea Hoven hebben de balon vaart gewonnen, naar mijn weten.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 18:48

O leuk, Tea in een mandje..... (is harm die met de palomino???????)

jip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 20:10

Mijn complimenten aan de organistatie. De patterns waren origineel en alles was goed geregeld. En bovendien ook de complimenten voor het aanspreken van Willem Odendaal op zijn onsportieve rijgedrag in de inrij arena.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 21:10

Het was een erg goed georganiseerde wedstrijd op een mooie locatie. Ik heb mijn best gedaan iedereen aan te moedigen en ben de tel kwijt hoeveel bokkers ik heb gespot.................

Ik heb de reining laten schieten om nog een bezoekje te kunnen brengen aan de CrazyCatusranch te Musselkanaal. - Was ook heel gezellig!
Helaas was palo-veulentje Ace 'n beetje verlegen, maar hij ziet er fantastisch uit
Thanx CC, doen we gauw weer!
Laatst bijgewerkt door Wranglerbutt op 03-07-05 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 21:22

Ik was er ook een klein tijdje!! Heb een stukje trail Amateur gezien. en daar de prijsuitreiking van! Heb ook een hoop bokkers gezien maar dat waren allemaal al bekende voor me

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-05 21:30

Het was een geslaagde wedstrijd.
Weinig moppers en erg veel tevreden gezichten!
Ik heb een paar foto's gemaakt, maar binnenkort komen er op de site meer.
Afbeelding
Cilian met Vlosca
Afbeelding
Showmanship at halter
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Judge en Ringstuard
Afbeelding
Shadow vond de sleep wel griezelig, "Wat is dat nou?"
Afbeelding
Afbeelding
het mini vierkant. Voorbenen erin en achterbenen een rondje er om heen.
Afbeelding
de V met het touw.

Moondancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 21:43

Het was een gezellig drukke dag daar , iedereen gefeliciteerd met de behaalde prijzen , welke erg mooi en origineel waren,
komt er nog een verslag van de ballonvaart?

Ook foto's van vandaag op www.nhphoto.nl .

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 06:16

goedenmorgen allemaal,

bedankt voor de leuke reacties op de wedstrijd.
Wij hebben dan ook erg ons best gedaan.
en zoals het er nu uit ziet, komt er morgen weer een North East Western Contest.

p.s. ik heb jullie allemaal zien rijden, maar hebben jullie mij ook goed gehoord????????

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 06:17

sorry, het is nog vroeg, natuurlijk komt er morgen geen nieuwe wedstrijd maar volgend jaar(het is net 7 uur geweest.)

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 06:53

Ik ben ook weer de hele dag geweest en ik vond het erg gezellig. Weer een hoop bokkers gezien en de accommodatie is ook fijn, beide bakken kon je mooi in de gaten houden. De trail was ook dit jaar weer leuk verzonnen en de horsemanship vond ik ook origineel met die balken.
De enige smet van de dag vond ik een ruiter die meende dat hij zijn paard eens flink de tanden moest poetsen en het stof eruit moest kloppen.

Dus uhm, tot volgend jaar

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 06:59

ja mijn dag kon gisteren niet meer stuk. In de amateur trail pakte hij elke keer het bit vast en dramde door, dus heb ik hem ff terrecht gezet en in de inrijbak ff laten draven, daarna was hij wat meer bij de les. ( je baalt dan als een stekker ) Maar goed voor de Trail even flink diep zucht en en hopen dat het beter gaat. De V en het hek gingen niet zo geweldig maar hij was rustiger en luisterde naar mij en was niet bezig met het publiek. Met de pleasure ging super, de horsemanship iets minder maar dit was mijn tweede keer dat ik dit deed. Aan het einde van de dag kwam Marja naar mij toe rennen met het grote nieuws dat zij Allround champion was en ik Reserve. Dus allemaal geweldig, toen we de paarden opgehaald hadden werd er omgeroepen dat ik de Allround Champion Open was, Marja en ik keken elkaar aan en we snapten er niets van. De organisatie had een foutje gemaakt. Dus ik heb de ballonvaart gewonnen!!! Ik kon het niet geloven!!
Geweldige wedstrijd, goed georganiseerd, en geweldige omroep

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 07:47

Veel plezier Tea!!!!!!!! Jij liever dan ik..........

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 08:27

Over de all-round prijzen:
Marja heeft 3 onderdelen gestart.
Voor de all-round moet je minstens in 3 onderdelen GEPLAATST zijn. Helaas is Marja in de amateur pleasure niet geplaatst en in de open trail niet geplaatst waardoor er dus maar 2 onderdelen (per klasse) mee tellen voor de all-round en er zijn er 3 nodig.

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 08:30

cornelie schreef:
Ik ben ook weer de hele dag geweest en ik vond het erg gezellig. Weer een hoop bokkers gezien en de accommodatie is ook fijn, beide bakken kon je mooi in de gaten houden. De trail was ook dit jaar weer leuk verzonnen en de horsemanship vond ik ook origineel met die balken.
De enige smet van de dag vond ik een ruiter die meende dat hij zijn paard eens flink de tanden moest poetsen en het stof eruit moest kloppen.

Dus uhm, tot volgend jaar

Helaas hou je dit soort dingen op wedstrijden (en dat is niet alleen bij de western!)
Deze ruiter is door de organisatie benaderd om het wat rustiger aan te doen.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 08:37

Dat vind ik heel netjes. Er gebeurt zo vaak van dit soort dingen, en vaak is er niemand die er wat van zegt want het is ........ en dat doe je niet. Ik vind dat iedereen gelijk behandelt moet worden dus ook pro's die menen hun paard op de wedstrijd nog te moeten trainen.
O,ja ik hoorde van Wwranglerbutt dat ik nog werd opgeroepen voor de prijsuitreiking van de open trail. Ik was al naar huis, maar dat was niet omdat ik ongelukkig was ofzo hoor. Het was zo warm, en ik wilde Jae graag lekker op de wei zetten. Normaal ben ik wel zo sportief om ondanks een dq toch bij de prijsuitreiking te zijn.

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 09:32

Het was een hele leuke wedstrijd! Goed georganiseerd en alles liep lekker vlot door, mijn complimenten voor de organisatie!
Ik heb wel gehad dat ik niet meer alle onderdelen startte omdat het mij simpelweg veel te lang duurde en ik aan het eind van de dag rad was, maar gisteren had ik dat niet ondanks het warme weer. Wat ik ook zo leuk vindt, is dat de mensen allemaal zo vriendelijk waren: de doorman, de jury, de deelnemers iedereen wenste elkaar succes en de jury vroeg zelfs nog aan ons of we tevreden waren, echt top!!
Persoonlijk was ik ook tevreden, lange tijd geen trail gedaan en dan toch derde prijs en Quins deed het ook prima. Ook in de reining een 3e prijs. Helaas ging 1 wissel niet helemaal goed, maar ik was tevreden.
En Sandra, wat betreft de omroep: ik kon alleen niet goed verstaan of je walk of jog zei tijdens de pleasure, dus keek ik maar naar de andere deelnemers wat zij deden, maar verder was je goed te verstaan hoor!
Tot volgend jaar dan maar he?

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 10:12

Toporganisatie
Alles zo mooi door en achter elkaar door.

Ik weet niet zeker of Peter wel pauze heeft gehad, maar dat moet nog wel kunnen vind ik

Het was wel wat warm (om maar iets te klagen te hebben als nederlander zijde )

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 10:15

Peter heeft tussen de beginners en het middagprogramma wel pauze gehad maar tussendoor vast niet veel.Alleen tijdens de prijsuitreikingen.

DinkyToy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 13:46

Wij deden ook mee s'morgens bij de beginners. (ik met tinker) Ik stond weer redelijk stijf uit van de zenuwen maar gelukkig had Laurier daar geen last van. En had mijn stressbestendige vriendje was ook mee en dat scheelde ook.
Heb meegedaan aan de trail, pleasure en horsemanship. Was bij de tr 1e en bij de hms 3e en dus errug tevreden en trots op mijn tink

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 16:08

ik vond het als toeschouwer een leuke wedstrij, alles liep snel door en de sfeer was top
weer een paar nieuwe bokker gesproken

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 16:28

excusses dat ik tijdens de pleasure niet goed te verstaan was , ik dacht dat het wel goed ging.(om volgend jaar even melden als het niet te verstaan is )
Maar dat is dus iets waar we op gaan oefenen, om nog beter te articuleren(schrijf je dit zo?)
super dat jullie het allemaal zo naar de zin hebben gehad.

Groetjes van sandra