En alhoewel ik niet meer mod op WN wil ik met alle plezier op verzoek van de betreffende schrijvers even wat teksten deleten hoor.
Heb ik wel een ruzietje met Rom voor over }> .
(deze is dan weer voor de kabouter...:
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
) jij behoort absoluut bij de categorie mensen die stof tot nadenken creeert.Dus laat je niet klein krijgen door een stelletje
Romkabouter schreef:Als je dat doet, mag je ook wel weer helpen modden
bubbels schreef:Heb op Quarterhorses al gereageerd PeterV.
Ik hoop dat de mensen hier wel de moeite kunnen nemen om te zien dat ik in een eerder bericht in dit topic begrip heb getoond voor de reacties, en dat ik me heb laten informeren en dat ik de situatie nu begrijp. En dat ik niet loop te "schoppen" tegen meneer Trel (ik wist überhaubt niet dat JanT meneer Trel was) zoals PeterV suggereert. Mijn excuses daarvoor JanT. Het was zeer zeker niet zo bedoelt!
Als jullie mij met Ayla en Pride op het NK zien, geniet dan van mijn veulen, ook al doe ik het niet zo "profi" als iedereen zou hopen.
Ze is het waard om bekeken te worden, en niet genegeerd omdat mensen een compleet vertekend beeld hebben van haar baasje....
MDLCP schreef:Gezellig een onderwerp over het NK........moeilijk he'''om gewoon antwoord te geven op de vraag IPV mensen af te zijken...waarom moet het nu altijd zo..ik dacht dat dit een form is waar alle western ruiters gezellig konden kletsen en de liefde voor de sport kunnen delen.
maar dat is blijkbaar heel moeilijk..
groetjes
Dus deze reactie is misschien een beetje overbodig ??????
) zodat de stalhuur wat omlaag kan zou dat natuurlijk helemaal geweldig zijn.
) . leemax schreef:overigens wil ik toch even opmerken dat ik jan een perfecte voorzitter vind voor onze vereniging. iemand met inzicht in de sport, de mens en het dier. iemand die snel kan reageren op onverwachte omstandigheden en voor alles het beste uit de deelnemers en medewerkers kan halen.
judith schreef:MDLCP schreef:Gezellig een onderwerp over het NK........moeilijk he'''om gewoon antwoord te geven op de vraag IPV mensen af te zijken...waarom moet het nu altijd zo..ik dacht dat dit een form is waar alle western ruiters gezellig konden kletsen en de liefde voor de sport kunnen delen.
maar dat is blijkbaar heel moeilijk..
groetjes
Ik geloof dat alles al uitgepraat en opgehelderd was hoorDus deze reactie is misschien een beetje overbodig ??????
En idd, gezellig kletsen over het komende NK is HEEL gezellig
.