[WN] 21/25-9-2005 NK Westernrijden Mariënheem

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anya

Re: 21/25-9-2005 NK Westernrijden Mariënheem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 15:15

whahaha Peter... Wat een leuke smiley's.
En alhoewel ik niet meer mod op WN wil ik met alle plezier op verzoek van de betreffende schrijvers even wat teksten deleten hoor.

Heb ik wel een ruzietje met Rom voor over }> .
(deze is dan weer voor de kabouter...: Vriendjes zijn? Clown )

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 15:23

Als je dat doet, mag je ook wel weer helpen modden Ja

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 15:25

Het is toch weer jammer dat een stelletje wannabees het vaak klaar spelen om net de mensen die dit forum nog draagbaar en leesbaar maakt dusdanig te demotiveren dat zij er de zin niet meer van inzien om zich op welke wijze dan ook nog te mengen in een discussie Boos! Boos! Boos!
Kom al wat jaren op de div fora's en weet onderhand wel te onderscheiden wie de wannebee of de penny tru*ten zijn.
En er waren ook tijden dat het niet de moeite was om Bokt te openen.
De laatste maanden was dat weer eens anders en waren er topics die mijn inziens een bijdrage kunnen leveren aan het opstarten van min. een denkproces.
Ook zie je dan dat als het te *moeilijk* wordt bovengenoemde partijen ineens niets meer te schrijven hebben en ineens een topic inhoud krijgt.
JTrel (of moet ik zeggen peppie Knipoog ) jij behoort absoluut bij de categorie mensen die stof tot nadenken creeert.Dus laat je niet klein krijgen door een stelletje Koe

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 16:31

Romkabouter schreef:
Als je dat doet, mag je ook wel weer helpen modden Ja

duikt weg en houdt zich verre van modden op WN Clown

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-05 09:02

Tnx, PeterV. Ik haal hierbij mijn reactie weg. Vind dat er alweer genoeg over gesproken is zo.
Laatst bijgewerkt door PridesRanch op 01-07-05 09:30, in het totaal 1 keer bewerkt

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 09:24

bubbels schreef:
Heb op Quarterhorses al gereageerd PeterV.
Ik hoop dat de mensen hier wel de moeite kunnen nemen om te zien dat ik in een eerder bericht in dit topic begrip heb getoond voor de reacties, en dat ik me heb laten informeren en dat ik de situatie nu begrijp. En dat ik niet loop te "schoppen" tegen meneer Trel (ik wist überhaubt niet dat JanT meneer Trel was) zoals PeterV suggereert. Mijn excuses daarvoor JanT. Het was zeer zeker niet zo bedoelt!

Als jullie mij met Ayla en Pride op het NK zien, geniet dan van mijn veulen, ook al doe ik het niet zo "profi" als iedereen zou hopen.
Ze is het waard om bekeken te worden, en niet genegeerd omdat mensen een compleet vertekend beeld hebben van haar baasje....

Bubbels, ik vind het top van jou, dat je hier op deze manier op terug komt.

Dizzy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 16:36

Gezellig een onderwerp over het NK........moeilijk he'''om gewoon antwoord te geven op de vraag IPV mensen af te zijken...waarom moet het nu altijd zo..ik dacht dat dit een form is waar alle western ruiters gezellig konden kletsen en de liefde voor de sport kunnen delen.

maar dat is blijkbaar heel moeilijk..

groetjes

judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 20:24

MDLCP schreef:
Gezellig een onderwerp over het NK........moeilijk he'''om gewoon antwoord te geven op de vraag IPV mensen af te zijken...waarom moet het nu altijd zo..ik dacht dat dit een form is waar alle western ruiters gezellig konden kletsen en de liefde voor de sport kunnen delen.

groetjes

Ik geloof dat alles al uitgepraat en opgehelderd was hoor Dus deze reactie is misschien een beetje overbodig ??????

En idd, gezellig kletsen over het komende NK is HEEL gezellig

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-05 20:41

Ja zeker. Ik wil graag de open en amateur trail starten, en als Tina op conditie is ook de amateur Working Cowhorse (1 keer is duur genoeg.....) Ben nu al aan het bedenken over hoe ik dat allemaal moet gaan regelen. Als het programma blijft zoals het nu op de site staat moet ik vanaf donderdag maar zelf gaan kamperen en Michel met Tina (en Ace want die is dan net 3,5 maand) op vrijdag naar Mariënheem laten komen. Wordt wel een heel geregel, maar het zal best wel lukken. Als er nou ook nog een grote sponsor gevonden wordt voor de stallen (misschien door iemand met een ruim jasje??????? ) zodat de stalhuur wat omlaag kan zou dat natuurlijk helemaal geweldig zijn.
Maar ik hoop dat het een paar hele gezellige dagen worden. Voor mij is het al heel lang geleden dat ik heb gekampeerd op een wedstrijd (5 jaar om precies te zijn, de laatste keer was ik 5 maanden zwanger). Vroeger waren we er altijd bij, zeker op het NK.
Persoonlijk vond ik Ermelo een mooiere lokatie voor zoiets dan Mariënheem (wel heel gezellig hoor ) .
Maar goed dat duurt nog ruim 2 maanden dus tijd zat om het eens te bekijken.

leemax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 12:08

overigens wil ik toch even opmerken dat ik jan een perfecte voorzitter vind voor onze vereniging. iemand met inzicht in de sport, de mens en het dier. iemand die snel kan reageren op onverwachte omstandigheden en voor alles het beste uit de deelnemers en medewerkers kan halen.

Dizzy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 17:46

leemax schreef:
overigens wil ik toch even opmerken dat ik jan een perfecte voorzitter vind voor onze vereniging. iemand met inzicht in de sport, de mens en het dier. iemand die snel kan reageren op onverwachte omstandigheden en voor alles het beste uit de deelnemers en medewerkers kan halen.

mee eens...

Dizzy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-05 17:49

judith schreef:
MDLCP schreef:

groetjes

Ik geloof dat alles al uitgepraat en opgehelderd was hoor Dus deze reactie is misschien een beetje overbodig ??????

En idd, gezellig kletsen over het komende NK is HEEL gezellig

overbodig zou ik niet zeggen...omdat het nu altijd zo gaat..maar zie ook dat het weer is uitgesproken.. .
maar denk wel dat je weet wat bedoel.