XoNo schreef:Omdat mijn paard wat kribbig wordt als hij keer op keer ondersteboven gereden wordt, moet ik zelf maar op zoek naar een oplossing?
Imho: Ja
Tuurlijk is het wel zo fijn (en beleefd enzo) als iedereen rekening met elkaar houdt maar ik denk ook dat je er niet vanuit moet gaan dat dat bewust NIET gedaan wordt...het is nou eenmaal voor iedereen moeilijk om behoorlijk in te rijden in zo'n drukke bak, wedstrijdspanning zal toch ook voor velen een rol spelen etc. In een situatie als deze zul je dus idd voor jezelf zo goed en kwaad als het kan een zo goed mogelijke oplossing moeten proberen te vinden, ook als je een hengst rijdt.
Ook mijn paard werd op een gegeven moment narrig van al die drukte en ik denk niet dat hij de enige was.
Rob is tijdens het spuiten van de bak maar even buiten gaan staan aangezien Sam (die bang is voor spuiten) anderen in de weg ging lopen en dreigde te pletten ook omdat iedereen op 1 cirkeltje geperst werd. Ja dat is ff lastig maar het zij zo.

Het is een heerlijk mannetje en hij heeft verder super zijn gebest gedaan. Die bok in de open was ook absoluut niet zijn schuld, hij was gewoon wat zenuwachtig en wist niet waar hij met zijn spanning naartoe kon.
Ik hoop gewoon dat de volgende keer wat minder druk zal zijn, of meer losrijmogelijkheden. En dat een groep van 20 opgesplitst wordt
en die mening deel ik
!