Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Chantalleke schreef:BekerHet waren loodzware marmeren beelden
Chantalleke schreef:BekerHet waren loodzware marmeren beelden
wist niet precies hoe ik dat het beste kon omschrijven sorry. Ik vind de beelden wel erg mooi. mcflurry schreef:Chantalleke schreef:BekerHet waren loodzware marmeren beelden
Ja je hebt gelijkwist niet precies hoe ik dat het beste kon omschrijven sorry. Ik vind de beelden wel erg mooi.
. Ik vind het alleen jammer dat er een "dressuur-achtig" hoofdje op zit
hahah. Waar komen de uitslagen online?
. (was erg trots op me welsh cobje tussen al die mooie quarters
) fique schreef:was een leuke dag. was 2e in de beg. trail, 3e in de hms, 4e in de reining en 3e met de mart smit en was helemaal trots op mijn stalgenootje elly, zij won de mart smit troffee met dime. echt super.
wigchert schreef:fique schreef:was een leuke dag. was 2e in de beg. trail, 3e in de hms, 4e in de reining en 3e met de mart smit en was helemaal trots op mijn stalgenootje elly, zij won de mart smit troffee met dime. echt super.
Het je foto's gemaakt? (van jezelf en van Elly?)
Ik ben erg benieuwd!!!
Hollybollie schreef:Hoi,
Ik had van Jan Kan begrepen op de wedstrijd dat het even kon duren voordat de foto's te zien zijn op zijn site. Hij schijnt "gepest" te worden door een virus. Zodra het opgelost is zal de site weer online zijn.
Groetjes,
Bianca

En idd de amateur reining fotos doen het niet. Heb iig al een paar hele leuke gezien