calemity_jane schreef:ik ga zondag hunter pleasure en trail![]()
jeddah nog een vraagje mag je met een bs jaarling ook de in hand trail meedoen??? of is dat alleen voor paints???
Ja, dat mag zeker!!! Dus neem die nieuwe maar mee
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
calemity_jane schreef:ik ga zondag hunter pleasure en trail![]()
jeddah nog een vraagje mag je met een bs jaarling ook de in hand trail meedoen??? of is dat alleen voor paints???
! jeddah schreef:Super dat je aan zoveel meedoet Suzanne!!
Zijn er verder mensen die gaan, want vergeet niet, dit is een Double Pointed show!! Dus 2 jury's, 2 kansen!!
Ik ga met Senna meedoen aan de Halter, Paints 2 jarigen! Ik hoop dat er toch meer Paints meedoen hoor!!
(mag toch wel of mag je geen pilletje voord e zenuwen nemen ??? )
vrolijk schreef:maar eerst is naar de dokter voor wat pilletjes(mag toch wel of mag je geen pilletje voord e zenuwen nemen ??? )
dus als ik een beetje duf ben weten jullie waar het door komt
Sugarmiss schreef:Dat is balen![]()
Hoe lagen de inschrijvingsaantallen dan voor de diverse klasses ??
.Sugarmiss schreef:Dat is balen![]()
Hoe lagen de inschrijvingsaantallen dan voor de diverse klasses ??
jeddah schreef:Ja daar kun je idd geen show voor uitschrijven. Zonde hoor. Ik had juist het idee dat de Paint-shows ''in de lift" zaten ??Vele dus op 0 of minder dan 3, bij 3 paarden is er pas een APHA punt te verdienen.
jeddah schreef:Mensen, "ze" willen het liefst dat een show gewoon doorgaat!!!!! "Ze" willen graag dan mensen graag willen showen op een double pointed show! Maar als er geen deelname is dan gaat dat erg lastig worden.
Het is ook niet eerlijk om de deelnemers die zich wel vol enthousiastme hebben ingeschreven te laten komen en flink geld te laten betalen voor de stal, de deelname, enzovoorts en dan helemaal alleen de ring in te laten gaan.
calemity_jane schreef:nou ik denk niet vele andere
Bonnigje schreef:GADVER !!!
Echt super jammer....
Zullen we iets van postertjes maken ofzo voor de volgende show?
Zij er ook weinig appie inschrijvingen?