Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SANEX schreef:Uriah, oliebol sorry! Nu ik hier je posts zie denk ik eraan dat ik nog steeds foto's voor je zoeken zou, ik ben ermee bezig geweest maar ben helaas een heleboel kwijt, waaronder een boel van de westernpaarden![]()
Sunna was idd een mix.
Maar naar ik gehoord heb hebben ze later de hengst van Alida ( hoe heette dat chocobruine beest nu ook weer ? Was iets met een Q ) op de ijslanders gezet, zodat ze mooi grote paardjes konden krijgen... wat hier van waar is weet ik niet hoor.
Donkere pony met lichte manen was zeker niet Pusztica, die was juist licht met donkere manen.
Donkere pony met lichte manen kan Little Man geweest zijn ( dat was mijn ijscolieveling als klein ponymeisje ) of later Djarfur, zelfde kleuren als Little man, alleen stukkie grover en zwaarder gebouwd.
Ranger verkocht ? Sinds wanneer dan, afgelopen zomer was hij er nog, reed met ons mee voorop in een buitenrit.
Malbec was mijn grote liefde, die is helaas niet meer op de puszta (euh rosworld, ik praat nog in de oude tijd)
Aan Rex had ik een hekel in het begin, daar heb ik vaak ruzie mee gehad, maar sinds de laatste keer dat ik hem gereden heb ben ik helemaal om, wat een leuk ding is dat geworden ( of zou ik iets beter zijn gaan rijden en dus beter met hem op kunnen schieten)
Ik hoop dat ook dat ik aankomende zondag met de rosworld-meeting op hem de buitenrit mag rijden