Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jus_dOrange schreef:
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk...
Sorry dat ik het zeg, maar als ik het zo hoor denk ik niet dat de nieuwe eigenaar zin heeft in mensjes die naar z'n nieuwe paardje komen. Ik snap dat je heel graag wilt weten waar hij is en hoe 't met 'm gaat. Maar ik denk niet dat dat lukt zonder meewerking van de nieuwe eigenaar.
XoNo schreef:Kan die Celticcry jou dan het nummer van die mensen niet geven? Ze hebben haar nummer duidelijk ook.
SpLaSh_ schreef:Ze belden anoniem vertelde Celticcry mij, dus, dat schiet ook niet op !
. Echt misselijk als dit gewoon gelogen is.

SpLaSh_ schreef:Nee, het heeft niks met de nieuwe eigenaar te maken, maar met de staleigenaar die Splash geclaimd en verkocht heeft.
Jannie schreef:Kan een staleigenaar dan zomaar een paard claimen en verkopen? Dit kan toch niet?
Had de eigenaar al een poosje geen stalhuur meer betaald o.i.d.?
Majo schreef:Zo'n claimverhaal klinkt bij bekend in de oren, heb dat ook weleens meegemaakt. En dat kan volgens mij wel, zeker als er een recher aan te pas is gekomen.
CelticCry schreef:Excuses samantha, maar ik denk niet dat de man die ik aan de telefoon had mij in de maling nam. Het klonk namelijk behoorlijk serieus, die man was zelf ook behoorlijk van streek.
In ieder geval geloof ik het wel, en mocht hij nog leven dan hoop ik voor je dat je 'm vindt, maar ik ben bang dat het verhaal toch echt waar is.

Francis schreef:Dat niet alleen... als je door de nieuwe eigenaar gebeld wordt en je weet dat iemand hartstikke dringend op zoek is naar dat paard, dan vraag je toch op z'n minst een telefoonnummer en leg je de situatie uit!
Sorry hoor, maar ik vind het erg vreemd dat je maar zo weinig informatie hebt. Ik zou toch echt doorgevraagd hebben en vragen of degene die op zoek is contact met hem mag opnemen of zoiets...
Je hebt zelfs geen naam... die zal hij toch vast wel genoemd hebben?
Francis schreef:Dat niet alleen... als je door de nieuwe eigenaar gebeld wordt en je weet dat iemand hartstikke dringend op zoek is naar dat paard, dan vraag je toch op z'n minst een telefoonnummer en leg je de situatie uit!
Sorry hoor, maar ik vind het erg vreemd dat je maar zo weinig informatie hebt. Ik zou toch echt doorgevraagd hebben en vragen of degene die op zoek is contact met hem mag opnemen of zoiets...
Je hebt zelfs geen naam... die zal hij toch vast wel genoemd hebben?
Francis en Xono, dit is precies wat er zaterdag meteen in mij opkwam nadat ik Celticcy had gebeld, toen ik haar had gesproken was ik echt gebroken en kon ik het niet opbrengen om haar nog een keer terug te bellen met die vragen.