Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nou kan ik m'n 'quote-foutje' niet herstellen >;) (edit: het 'nors kijken' emoticonnetje doet het ook al niet...
)
maar da's off-topic)
??? Gloeiende gloeiende!! Mac schreef:Even een huishoudelijke mededeling: de postbode kwam met mijn zadel aanzetten vandaag (JIPPIE) maar helaas had ik geen 568 Euro rondslingeren om hem te betalen. Morgen dus naar de pin en dan naar het postkantoor.
Wat zijn dat trouwens voor tarieven zeg??? Gloeiende gloeiende!!
Mac schreef:Deels douanerechten en deels belasting. Het rotte er aan is dat die tarieven en percentages nergens terug te vinden zijn. Héél irritant!!
PB me maar even anders
Roelensteijn schreef:Hoi, de Bob marshall zadels zijn nu echt niet meer te importeren uit Amerika. Ik heb het in Januari nog geprobeerd, maar helaas.
.
. Ik wil 'm zien! Ik wil 'm zien!
Francis schreef:Alida verkoopt al jaren BM zadels en ondertussen hebben toch al heel wat mensen rechtstreeks een BM gekocht...
Alleen is dat de laatste tijd wat meer 'publiekelijk' bekend...
Kan me voorstellen dat je als 'dealer' dan begint te balen...![]()
Francis schreef:Mac, wanneer heb jij jouw zadel besteld?
westernworld schreef:ik zou zeggen het verschil zal de verzend import en btw belastingen zijn.
Mac schreef:westernworld schreef:ik zou zeggen het verschil zal de verzend import en btw belastingen zijn.
En de winstmarge natuurlijk. Voor niets gaat de zon op.
De verzendkosten en de invoerrechten en BTW snap ik, alhoewel je zou zeggen dat Alida ze in grotere getalen binnenhaalt, waardoor het misschien wat goedkoper wordt? XoNo schreef:De verzendkosten en de invoerrechten en BTW snap ik, alhoewel je zou zeggen dat Alida ze in grotere getalen binnenhaalt, waardoor het misschien wat goedkoper wordt?