[WN] Nice Guy OF Clever Guy ?…..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 14:42

ik wil niet gaan zeuren of zo maar is dit allemaal niet een "beetje" off topic?

rinus

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 14:47

Romkabouter schreef:
scheelt weer mods die wel of niet met twee maten meten.

Ik zou het peroonlijk niet leuk vinden als alles verdeeld gaat worden.
Maar Rom, ga zelf eens een tijdje mod worden.....ik denk dat je van een koude kermis thuis komt want makkelijk is het echt niet. Goed doe je het toch nooit en menselijk mag je al helemaaaal niet zijn.
Als je er nu nog voor betaald werd Tong uitsteken

Sorry Rinus, heeel erg OT Bloos

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:04

Ehm vera, mijn post was geen verwijt naar de mods Knipoog

Ik peins er niet over om mod te worden. Ik weet hoe het is Lachen

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:21

Ach Rinus, off-topic of niet. Je bent hier zelf de aanstichter van Cool

Sorry Rom, maar zo'n opmerking kan ik niet in het algemeen zien Verward

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:27

Als WN weg is, scheelt het toch twee mods? Er is namelijk 1 forum minder
En of ze wel of niet met twee maten meten laat ik in het midden.

Zie je, dat was best gemakkelijk

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:29

Als je even op mijn naam klikt zie je dat ik op meer fora kom (modereer) dan alleen WN Haha!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:33

Ik had het niet over de praktische invulling Cool

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:36

Je draait je puntmuts er weer aardig onderuit Haha!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:38

SM!!!!!!!!!!!!! Wat doe je nou??????????? Je Avatar!!!!!!!!!!!!!! Geen zwart paard meer! Ik ben in Shock... ik ga even liggen... sorry voor het off topic gaan...

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:39

Don't worry SM, waarschijnlijk is toch niemand op WN het met me eens Knipoog

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:40

IK???????? ben de aanstichter hiervan??????????????????dacht dat het de ts is. geef mij de schuld maar weer, rinus is een makkelijke naam blijkbaar!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:42

@Jeddah: dit jaar is Red-dun de kleur Haha!
@Rom: misschien moeten Bart, Anya en ik 'de hei' eens op. Alhoewel Bart rijdt geen paard Cool

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:42

ri-nus

Best makkelijk idd *LOL*

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:44

@Rinus: Ik mag toch aannemen dat als jij met je anonimiteit in de kast was blijven zitten, dat Sablou geen reden had gehad om dit topic te openen.

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:58

sm ik mag toch in alle redelijkheid aannemen dat sablou een eigenlijke verantwoordelijkheid in deze heeft om het topic te openen, zoals hij gedaan heeft, zeker met het suggestieve feit dat het voorop gezet zou zijn? heeft hij de tem knop ingetoetst, toen ik bekend maakte dat ik 1 van de sponoren was?

rinus

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 16:09

Over de eigen verantwoordelijkheid van Sablou wil ik niet met je in discussie gaan, dat doe ik liever met hem per PB (alhoewel Cool Knipoog )
en jouw antwoord aan mij heeft ook bij mij het suggestieve feit bepaald niet weggenomen.
Mocht er ooit nog eens een dergelijks iets opgezet worden dan zal het zeker in een minder snel tijdsbestek in elkaar gezet gaan worden én met duidelijker afspraken waar het de Bokt-kant betreft.

sablou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 17:55

westernworld schreef:
sm ik mag toch in alle redelijkheid aannemen dat sablou een eigenlijke verantwoordelijkheid in deze heeft om het topic te openen, zoals hij gedaan heeft, zeker met het suggestieve feit dat het voorop gezet zou zijn? heeft hij de tem knop ingetoetst, toen ik bekend maakte dat ik 1 van de sponoren was?

rinus

Rinus,
Ik heb mijn topic nogmaals gelezen en vind zelf dat er niets suggestiefs aan is. Het is in ieder geval niet d bedoeling geweest. Ik heb -naar mijn mening- een afloop van feiten aangesproken. Misschien heeft mijn manier van schrijven iets suggestiefs gehad. Helaas.

Het gaat hier niet om een doodzonde, maar om een regeltje dat (in mijn optiek bewust) overtreden is. Niemand hoeft het met mij eens te zijn, hoor.

Overigens, heb ik enkele uren voor mijn topic, een PB aan Sugarmiss gezonden, waarin ik mijn verhaal heb gedaan. De inhoud is van gelijke strekking, alleen niet zo OEPS geschreven...

Sorry, maar wat is de tem knop?

MVG Louis

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:25

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 21:10

Romkabouter schreef:
Als WN weg is, scheelt het toch twee mods? Er is namelijk 1 forum minder
En of ze wel of niet met twee maten meten laat ik in het midden.

Zie je, dat was best gemakkelijk

Heb je wel eens gekrulde tenen gezien... >;)
Yep, dat is DE oplossing...elimineren die hap...zijn we de laatste tijd erg goed in in Nederland... Misselijk
Iets dat niet lekker loopt gewoon opdoeken... OK dan! Lijkt me een gaaf plan..!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 21:24

Ik zou het zelf ook niet leuk vinden als WN opgeheven zou worden.. Is ook zeker niet mijn bedoeling. Maar het terugkerend gedoe over met name commerciele teksten is wel een item dat nooit naar tevredenheid opgelost zal worden.

Met betrekking tot de bekend making van het sponsorschap van Westernworld. Nee ik wist dit ook niet. Ik wist niet beter of WW zou het zadel uitreiken en zich dan bekend maken. De keus dat via bokt te doen en wel nu viel mij ook een beetje op het dak, net terug van vakantie. En de typische boktreacties kon je dan ook verwachten. Wat dat betreft vind ik dat Rinus beter had moeten nadenken voor hij zich bekend maakte.

Ik ben inmiddels echt wel overtuigd van de goede bedoelingen van Rinus. Hij wilde de prijs laten zien en is daar oprecht enthousiast over. Ik denk ook oprecht dat het Rinus niet om commerciele doelen gaat in dit geval. Daarvoor zijn andere en inderdaad goedkopere manieren te verzinnen.

SM bedoelt met "dat heb je over jezelf afgeroepen" denk ik dat ze graag had gewild dat Rinus iets langer had stilgestaan bij de gevolgen. Niet alleen voor hemzelf, maar ook voor ons. Wij hebben onze naam aan die award verbonden. En ik steun de award (ondanks het her en der onhandige stemgedrag) nog steeds. Er zijn een aantal hele nette en goede ruiters -ook volkomen onbekende- in het zonnetje gezet.

Maar de nasleep is inderdaad op zijn zachtst gezegd niet handig en had ook niet zo gehoeven. Aan de andere kant: er wordt ook wel weer lekker ouwerwets een heerlijke rel veroorzaakt. Fijn medium toch dat internet (postitief en negatief). Daardoor worden bedoelingen uit zijn verband gerukt en echt positieve acties weer voorzien van een negatief tintje. Wat dat betreft vind ik dat Sablou ook wel eerst drie keer had kunnen nadenken voor hij dit topic opende. Ik ben het met SM eens dat dit betekent dat als er weer zoiets verzonnen wordt dat we nog beter moeten nadenken over voorwaarden e.d. Aan de andere kant: spontane acties (zie Azie) moeten mogelijk blijven.

Het zal dus altijd schipperen blijven.

En als het dan mensen kennelijk erg oplucht op ook een rondje op de mods te schelden. Dan moet dat maar Lachen Want hoe dan ook: Bokt blijft een bijzonder medium. En western blijft het leukste forum Lachen
Laatst bijgewerkt door Anya op 04-01-05 11:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:07

Anya schreef:
En western blijft het leukste forum Lachen

Nietes, dat is Voedertijd Rock-on, dudes! Haha!

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:19

anya bedankt voor deze reactie: pb's naar mij toe sturen is vanaf vanavond even niet meer van nut omdat ik bokt voor een tijdje afsluit.
morgenvroeg vertrek ik naar mijn zadelmaker, teneerste om het zadel op te halen, o nee voor een behoorlijke uitrusttijd,voorzichtig skieeen. en zou omstreeks 10 januari terug komen, dat zal enkele dagen later worden nu.
ik ben en blijf verrast over de geweldige reactie op dit forum.
e-mails krijg ik ook via de mobiel binnen, dus mochten er stemmers zijn die me wilde e-mailen dat kan gerust, antwoorden zal ik ook.

zij die op vakantie gaan
de garoeten.

rinus

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:58

Heel veel plezier op vakantie Rinus. En geen benen breken...Toi Toi Toi dus Lachen

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 23:48

jeetjemina wat een geneuzel weer hier Scheve mond
sorry dat ik het zo zeg maar het is toch juist tof dat westernworld dit zadel sponsort Verward
als sablou graag reclame wilde maken op deze manier had hij/zij zelf eerder met dit idee moeten komen of zie ik dat verkeerd?
nouja iig denk ik da het niet uitmaakt of ww zich nu al bekend heeft gemaak of dat da zou gebeuren op het moment dat het zadel uitgereikt zou worden, dan nog zal het zeer wrs wel besproken zijn op bokt

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 13:20

radicalM schreef:
Yep, dat is DE oplossing...elimineren die hap...zijn we de laatste tijd erg goed in in Nederland... Misselijk

Mij geen woorden in de mond leggen graag. Dat doen kranten wel genoeg.