Jos schreef:mag je als 'lesnemer' je 'lesgever' wel jureren![]()
![]()
Idd, volgens mij moet iemand hier de regels nog even doorlezen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
GoedVetMan schreef:Wat ik begrijp, dat je dus in je overwegingen moet mee nemen, als er een winnaar bekend is, wie de stemmers waren, dan wel niet door welke bril deze kijken.
GoedVetMan schreef:Nu ik de twee topics op mijn gemak nog eens even door gelezen heb, verbaas ik mijn zelf toch wel een beetje hoe sommige heel creatief tussen de regels door, willen laten weten, waar het hart van vol is, om het zo maar te zeggen.
Wat ik begrijp, dat je dus in je overwegingen moet mee nemen, als er een winnaar bekend is, wie de stemmers waren, dan wel niet door welke bril deze kijken.
Weer andere willen tussen de regels door laten weten, dan wel niet benadrukken waar een ander gelijk in heeft, en vinden het benadrukken van verandering bijvoorbeeld, belangrijker dan een nominatie met het hart toe te kennen.
Grappig is ook dat sommige blij zijn dat er eindelijk eens iets positiefs is, eindelijk geen gezeur dan wel niet positieve geluiden op Bokt.
Begrijp mijn niet verkeerd, het idee van deze prijs vind ik geweldig, ik wouw dat ik het verzonnen had, maar O o wat hebben sommige onder ons, het tot een kunst verheven, om toch weer op een ander af te geven.
Groetjes Peter.
P.S. Dus ik dacht, ik laat het ook maar even weten.
vikki schreef:Maar het feit dat het hart ergens vol van is... tsja, de reden dat het hart er vol van is zou natuurlijk ook direct (of indirect) te maken kunnen hebben met de waardering van die persoon en hoe hij/zij met zijn/haar paarden om gaat/werkt/rijdt/start/traint... Dus het kan ook positief zijn...