[WN] naar aanleiding van Big NG Award!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:43

Jos schreef:
mag je als 'lesnemer' je 'lesgever' wel jureren Verward Haha! Clown

Idd, volgens mij moet iemand hier de regels nog even doorlezen Schijnheilig Knipoog

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 21:43

als die lesnemer gediplomeerd jurylid is wel dacht ik zo

rinus

ps ik zie wel ineens dat een aantal mensen hun zadel gaan verkopen.
insite information?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 21:50

Nee hoor, de mijne past gewoon niet meer Haha!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 23:53

Ben je te dik geworden Tong uitsteken

johanna29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 08:04

EEN SUPER INIATIEF OK dan!

Maar ik ben het wel eens met de reeds genoemde kritiek. !!!
Persoonlijk vindt dat dit geweldige iniatief hier niet specifiek op dit forum thuis hoort maar, in heel " westerenland " bekend gemaakt moet worden zodat iedereen kan stemmen.

Is het misschien een idee voor de volgende keer om elke maand een BIG NG tekiezen (een BIG NG van de maand ) en uit deze 12 genomineerden de BIG NG van het jaar te kiezen ??? ( werkt bij Mc Donalds ook heel goed )
Het blijkt dat er gelukkig veel aardige western ruiters zijn.

met vr.gr. johanna vellinga

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 08:33

Johanna.. er is nog een site waar je kunt stemmen. En vanaf die site gaat een mailing naar alle westernstallen in Nederland. Dus iedereen kan stemmen. Er is er alleen voor gekozen om de stemmen op de andere site op 1 plek te verzamelen voor de telling en dat is op bokt.

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 12:14

Ik heb een probleem, mijn te nomineren kandidaat heeft dit jaar geen wedstrijden gestart, simpelweg omdat dat niet kon. Mag ik die dan toch nomineren?

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 12:23

bubbels schreef:
Ik heb een probleem, mijn te nomineren kandidaat heeft dit jaar geen wedstrijden gestart, simpelweg omdat dat niet kon. Mag ik die dan toch nomineren?

Nee Ach gut

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 13:50

Heeft Roel eigelijk wel wedstrijden gereden? Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 13:51

Ik heb geen idee wie van alle genomineerden dit jaar wedstrijden heeft gereden. Die check moet nog plaatsvinden Lachen

Op dit moment checken we alleen schaduws en ip-adressen Lachen

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 14:14

GoedVetMan schreef:
Heeft Roel eigelijk wel wedstrijden gereden? Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

In ieder geval het EK Reining, dat lijkt me genoeg wedstrijd Knipoog

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 14:20

GoedVetMan schreef:

Volgens mij heb ik Roel op de wedstrijd bij Wennekers zien rijden... toch?

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 14:28

als ik in mijn portomonnee kijk Huilen , heeft hij er nog wel wat meer gereden Haha!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 14:37

Proest Lachen
Probleem opgelost kennelijk.
I.i.g. voor Roel Lachen

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 14:47

nog niet voor Jos
helaas, kids met een hobby.
nou ja het is ook een familiehobby in Beets
rinus

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 14:50

Nu ik de twee topics op mijn gemak nog eens even door gelezen heb, verbaas ik mijn zelf toch wel een beetje hoe sommige heel creatief tussen de regels door, willen laten weten, waar het hart van vol is, om het zo maar te zeggen.
Wat ik begrijp, dat je dus in je overwegingen moet mee nemen, als er een winnaar bekend is, wie de stemmers waren, dan wel niet door welke bril deze kijken.
Weer andere willen tussen de regels door laten weten, dan wel niet benadrukken waar een ander gelijk in heeft, en vinden het benadrukken van verandering bijvoorbeeld, belangrijker dan een nominatie met het hart toe te kennen.
Grappig is ook dat sommige blij zijn dat er eindelijk eens iets positiefs is, eindelijk geen gezeur dan wel niet positieve geluiden op Bokt.
Begrijp mijn niet verkeerd, het idee van deze prijs vind ik geweldig, ik wouw dat ik het verzonnen had, maar O o wat hebben sommige onder ons, het tot een kunst verheven, om toch weer op een ander af te geven.

Groetjes Peter.

P.S. Dus ik dacht, ik laat het ook maar even weten.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 14:55

Jos schreef:
als ik in mijn portomonnee kijk Huilen , heeft hij er nog wel wat meer gereden Haha!

*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 15:14

GoedVetMan schreef:
Wat ik begrijp, dat je dus in je overwegingen moet mee nemen, als er een winnaar bekend is, wie de stemmers waren, dan wel niet door welke bril deze kijken.

Ik begrijp wel wat je bedoelt en ben het hierin wel met je eens.
Ik vind het erg moeilijk of ik ga stemmen en zo wel, op wie. Een aantal wedstrijdruiters waarvoor ik een stem ook in overweging zou nemen, zijn al genoemd. Ik bedoel dan bijvoorbeeld Silvia Schoenmaker, Sylva van der Wal, Brigitte Drost, Roel van Dijk. Maar er zijn ook een aantal ruiters die nog niet genoemd zijn, maar die wat mij betreft ook wel een stem verdienen, ik noem bijvoorbeeld Yvonne Reparon, Cedric Le Roux, Barry Schuurman en Sharon, een meisje die bij Burgmeijer QH traint en die ik bewonder om haar geduld, doorzettingsvermogen en rijstijl. Om er eentje uit te kiezen, vind ik erg moeilijk. Ik moet er toch nog maar even over nadenken. Gelukkig heb ik nog tot eind december.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 15:51

Pcies Gera, dat vond ik ook het moeilijke
Roel was voor mij ook een goede kandidaat maar op een gegeven moment moet je kiezen.
Rottig is dat. Schijnheilig
Maar gelukkig heeft Roel al heel veel steun van andere en er zullen er vast nog wel meer komen OK dan!
Ik kan hem ook van harte aanbevelen als ik zie hoe Digger in een week door hem gereden, vooruit is gegaan, echt een verschil

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 16:39

GoedVetMan schreef:
Nu ik de twee topics op mijn gemak nog eens even door gelezen heb, verbaas ik mijn zelf toch wel een beetje hoe sommige heel creatief tussen de regels door, willen laten weten, waar het hart van vol is, om het zo maar te zeggen.
Weer andere willen tussen de regels door laten weten, dan wel niet benadrukken waar een ander gelijk in heeft, en vinden het benadrukken van verandering bijvoorbeeld, belangrijker dan een nominatie met het hart toe te kennen.
Grappig is ook dat sommige blij zijn dat er eindelijk eens iets positiefs is, eindelijk geen gezeur dan wel niet positieve geluiden op Bokt.
Begrijp mijn niet verkeerd, het idee van deze prijs vind ik geweldig, ik wouw dat ik het verzonnen had, maar O o wat hebben sommige onder ons, het tot een kunst verheven, om toch weer op een ander af te geven.

Groetjes Peter.

P.S. Dus ik dacht, ik laat het ook maar even weten.

Maar het feit dat het hart ergens vol van is... tsja, de reden dat het hart er vol van is zou natuurlijk ook direct (of indirect) te maken kunnen hebben met de waardering van die persoon en hoe hij/zij met zijn/haar paarden om gaat/werkt/rijdt/start/traint... Dus het kan ook positief zijn... Lachen

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 16:48

vikki schreef:
Maar het feit dat het hart ergens vol van is... tsja, de reden dat het hart er vol van is zou natuurlijk ook direct (of indirect) te maken kunnen hebben met de waardering van die persoon en hoe hij/zij met zijn/haar paarden om gaat/werkt/rijdt/start/traint... Dus het kan ook positief zijn... Lachen

Misschien schrijf ik het daarom ook zo op Vikki Knipoog
*LOL*

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 16:49

GoedVetMan schreef:
Misschien schrijf ik het daarom ook zo op Vikki Knipoog
*LOL*

Oeps... misschien wel ja... Bloos! Schreef je het daarom zo op? Ik las het de eerste keer dat ik het las anders... lastig hoor; die berichten die je op 2 geheel verschillende manieren kan interpreteren... Nou ben ik in de war... Haha!

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:26

en ik heb Roel ook een paar keer in Oosterwolde zien rijden dus Knipoog

moniza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 15:30

Ik vraag mij af: Zijn het vooral niet die mensen die NIET opvallen op wedstrijden, goed bezig??? Juist zij vallen weg in een grijze massa. Heeft iemand hier een mening over??

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 07:18

moniza schreef:
Ik vraag mij af: Zijn het vooral niet die mensen die NIET opvallen op wedstrijden, goed bezig??? Juist zij vallen weg in een grijze massa. Heeft iemand hier een mening over??

Vallen weg in de grijze massa? Ik vind juist dat deze komen boven drijven tot nu toe!