jeddah schreef::D![]()
Ligt op de grond van het lachen!!!
![]()
![]()
anders ik wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PB'tje gestuurd heeft hierover.
.
Citaat:
Wanneer je als jeugd- of amateurruiter in de desbetreffende onderdelen wil starten, dan moet het paard op naam van de ruiter of van (een) familie(lid) in de eerste graad te staan
en hoe is deze met de wran regels, want daar mag je ook amateur rijden als je een leasecontract hebt????
Citaat:Hierop heeft de meerderheid van het DRHA bestuur tegen deelname hieraan gestemd.
De bedoeling was om het e.e.a. op de eerstvolgende ALV ( 16-01-2005 ) uit te leggen en hierover te stemmen.
Sugarmiss schreef:Diepzinnige gedachten voor de Kerst
Wat ik niet snap:
Als er een sponsor gevonden is die de startnummers betaald en daarvoor in ruil zijn naam op de nummers krijgt, waarom moet er dan nog apart door de deelnemers betaald worden voor de startnummers ??
Tenfold schreef:
Volgens mij mag een DRHA lid sowieso WRAN wedstrijden starten.
Na 01-01-2005 niet meer(althans niet zonder start nummer)
Maar voor een DRHA/NRHA wedstrijd is dus (voorlopig?) geen
startnummer nodig. Een startnummer is dus op minder wedstrijden van toepassing en het nut wordt daarmee wellicht verminderd.
Denk dat er genoeg ruiters lid zijn van een vereniging die wel start nummers verplicht stelt om toch nog nut te hebben
Dance schreef:
@Blaze: DRHA en NQHA hebben hun eigen wedstrijden, heeft niks met WRAN te maken. De ruiters die ook WRAN willen starten met hun paard zullen er dan aan moeten geloven en een nummer kopen.

Tenfold schreef:@Blaze: Uiteraard is voor het verrijden van een WRAN wedstrijd een startnummer nodig.
De kosten voor het starten van wedstrijden (zeker als je bij verschillende organisaties wilt rijden) stapelen zich zo langzamerhand aardig op.