Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sonja schreef:Zou dat dan per se een officiele wedstrijd moeten zijn voor jou Cornelie?

Cer schreef:Maarre, dat de westernsport breed is, ben ik het mee eens. Maar met die 'verrotte' reining beperk je zoveel. Door 1 onderdeeltje vallen veel accomedaties af bijvoorbeeld.. Dat is toch zonde? Vooral als je ernaartoe zou willen dat er veel meer wedstrijden georganiseerd worden...

Adrienne schreef:
Voor dat handje vol reining ruiters die er bij de WRAN rijden vallen er accomodaties af??????? Laat me niet lachen!
De meeste reiners rijden bij de AQHA en DRHA.

Cer schreef:JA precies, maar reining is nl wel een verplicht onderdeel om een erkende wranwedstrijd te organiseren..
See my point?
je moet namelijk wel een accomedatie hebben waar reining gereden kan worden, want het moet het uitschrijven voor dat handje vol... en reining kan bijv. al niet in een bak waar je niet in kan glijden (tapijtsnippers). Er zijn nu al twee wedstrijden die de 'oefenstatus' hebben omdat er geen reining gereden kan worden. Geen erkende wedstrijden dus, maar wel drukbezochte wedstrijden, ZONDER reining...

Cer schreef:nee maar jij hoefde mijn point ook niet te zien.. integendeel
Reining uitschrijven en erbij vermelden dat de bak niet te rijden is.... ????
... euh... dat klinkt een beeetje gek hoor....
Enne, druk bezochte wedstrijden met erkenning zijn t mooiste idd. Dat dat dan van 1 onderdeel af moet hangen, terwijl er uit zoveel te kiezen is....

PeterV schreef:Het beleid van de Wran is er op gericht om geen ruiters uit te sluiten op erkende show’s.
Erkende Wran show’s en evenementen zijn er daarom op gericht, dat er voor ieder lid wat wils is.
Citaat:Of het commercieel interessant is om show’s te organiseren zonder reining, dat zal de toekomst wel gaan uitwijzen. Kijk, ik ben van mening dat er voor de beginner en de gevorderde beginner, plek moet blijven om ook reining te kunnen starten.
Citaat:Stel dat wij show’s zonder reining rijden in het leven gaan roepen, krijgen wij de show’s dan nog wel vol waar reining één van de verplichten onderdelen is?
PeterV schreef:Kijk, ik ben van mening dat er voor de
beginner
en de gevorderde beginner, plek moet blijven om ook reining te kunnen starten.

Citaat:Stel dat wij show’s zonder reining rijden in het leven gaan roepen, krijgen wij de show’s dan nog wel vol waar reining één van de verplichten onderdelen is?
Citaat:Ik denk dat wij de organisaties die het westernrijden promoten om een D show uit te schrijven, tekort gaan doen, en dat dit het begin zal zijn dat de westernsport in onderdelen uit elkaar zal gaan vallen.

Van het lachen, neem ik aan, want je moet er wel lol in houden natuurlijk.Citaat:dat er nog steeds show’s zijn waarvan de organisatie niet eens
de broek kan droog houden,
waar wel alle onderdelen te rijden zijn.
PeterV schreef:En de lol hou ik er wel in hoor, mijn hoor je niet klagen, kijk iedere keer weer uit naar de volgende vergadering, waar ik als enige man mag aan schuiven aan een tafel vol met vrouwen.
![]()
![]()
![]()

mist neem ik aan dat dit echt serieus iemands mening is