Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lusitana schreef:Het is toch wel dat er ontevredenheid is, maar dat de ontevredenen er niet over durven praten (alleen via pbtjes)

) die dat echt niet durven.Romkabouter schreef:@Alice:
Waarom zou je eigenlijk binnen de wran meer aandacht moeten besteden aan mensen met een ander ras?
Dan worden die juist voorgetrokken toch?
Je kan bij de wran toch ook gewoon starten met je niet Q/P/A?
Het veschil in niveau tussen beginner en amateur ligt niet aan het ras imo.
Je mag ALTIJD over naar de amateur, daar hoef je helemaal geen punten voor te hebben. Dus als ze niet uit de beginnersklasse komen dan hebben ze dat zelf in de hand.
En waarom zou je je status naar prof overzetten als je dat niet bent
Beetje raar mijns inziens. Daarom komen er steeds meer amateurs en dus meer concurrentie en dus niveauverhoging![]()
Er is niets mis met andere rassen dan Q/P/A. En volgens mij is dat ook nooit gezegd. Je kan er alleen niet terecht bij de rassenverenigingen, wat me ook vrij logisch lijkt
westernworld schreef:mij stuit het nogal tegen de borst te moeten horen dat er mensen onder ons zouden zijn die direct de stiekemerds eens aan zullen pakken en hun het vuur aan de schenen zullen gaan leggen,
onzin,natuulijk zijn er in het verleden rara dingen geprobeerd,maar daar staan wij toch boven,en ik heb nog nooit pb's gehad,o dat zou een teken moeten zijn natuurlijk.
heb mijn oude studieboeken even opgezocht en ook mijn proefschrift uit 1970,jaja vlotte leerling in die tijd,nu niet meer hoor wees niet bang,maar helaas lezen gaat mij niet zo goed meer af,zal dus meer tijd nodig hebben om hiet een conclusie neer te zetten over dit onderwerp.
rinus
westernworld schreef:mij stuit het nogal tegen de borst te moeten horen dat er mensen onder ons zouden zijn die direct de stiekemerds eens aan zullen pakken en hun het vuur aan de schenen zullen gaan leggen,
onzin,natuulijk zijn er in het verleden rara dingen geprobeerd,maar daar staan wij toch boven,en ik heb nog nooit pb's gehad,o dat zou een teken moeten zijn natuurlijk.
heb mijn oude studieboeken even opgezocht en ook mijn proefschrift uit 1970,jaja vlotte leerling in die tijd,nu niet meer hoor wees niet bang,maar helaas lezen gaat mij niet zo goed meer af,zal dus meer tijd nodig hebben om hiet een conclusie neer te zetten over dit onderwerp.
rinus
Citaat:Waarom zou je eigenlijk binnen de wran meer aandacht moeten besteden aan mensen met een ander ras?
Dan worden die juist voorgetrokken toch?
*Nee het gaat niet om voortrekken het gaat om het meer toegangkelijker maken (mensen die bevoorbeeld bijrijder zijn en geen eigen paard kunnen betalen).*
Je kan bij de wran toch ook gewoon starten met je niet Q/P/A?
Het veschil in niveau tussen beginner en amateur ligt niet aan het ras imo.
*maar misschien wel aan de ruiter?*
Je mag ALTIJD over naar de amateur, daar hoef je helemaal geen punten voor te hebben. Dus als ze niet uit de beginnersklasse komen dan hebben ze dat zelf in de hand.
*waarom blijven er dan aardig wat mensen in hangen?*
En waarom zou je je status naar prof overzetten als je dat niet bent
Beetje raar mijns inziens. Daarom komen er steeds meer amateurs en dus meer concurrentie en dus niveauverhoging
* hierdoor zorg je ervoor dat de stap van beginner naar amateur NOG groter wordt, en er zijn zat amateur ruiters die naar mijn inziens een goed bijdragen zouden leveren in de openklasse!*
Er is niets mis met andere rassen dan Q/P/A. En volgens mij is dat ook nooit gezegd. Je kan er alleen niet terecht bij de rassenverenigingen, wat me ook vrij logisch lijkt
*Je hoort mij ook helemaal niet zeggen dat er iets mis is met de Q/P/A, of wel?*