Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lusitana schreef:even via pbtjes graag. en dat afkraken gaat helemaal niet over vandaag, maar over honderd andere topics... even terug naar het onderwerp graag en niet naar mij.

Lusitana schreef:Dat is het hem nu net, ik SNAP je antwoord niet, ondanks dat ik het 10x gelezen heb. Wie jij bent boeit me voor geen meter, gezien je antwoorden.en niemand die mijn antwoord op de vraag in het topic leest... Het draait ineens om mij. Moet ik maar een topic openeen wat vindt men van Lusitana? Kom nou zeg. Off topic.
Verder zegt ze dat het geen zin heeft om iemand aan te vallen met "heeee banketletter zit je paard niet zo te mishandelen". Want dan gaat de persoon automatisch in de verdediging. Dus eerst op een later moment contact maken (gefeliciteerd met je prijs bijv.) en dan minder aanvallend het onderwerp aanspreken, dan ben je ingesprek, heb je contact en kan je mensen beïnvloeden.Citaat:Ik denk dat ze bedoelt dat westernruiters de dressuur bijvoorbeeld afkraken omdat dat volgens de westernruiters veels te hard en dieronvriendelijk is. En nu leest ze hier dat westernruiters dat ook zo doen. Klopt dat?
westernworld schreef:Ah, ik snap. En met vuur spelen doe je pas als je namen noemt mijn inziens. En als mensen als ik ooit op wedstrijden start extra op me gaan letten mag dat van mij.hallo bubbels je speelt met vuur nu! maar ja ik heb een kwpn gehad die dat tot twee keer flikte,en alleen maar om dat ik zo lief en voorzichtig ben.
ging even over ongehoord gedrag en wat dat inhoudt.
rinus

ik kan het inderdaad ook niet aanzien als iemand in de inrijbak z'n paard met grof geweld laat spinnen en stoppen. Het zijn nog vaak hele goeie paarden die hij heeft. Hij staat er ook om bekend. Toen ik naar het wedstrijdsecretariaat ging was het antwoord eigenlijk: "als er bloed bij komt bij de mond of de buik, dan treden ze op". bubbels schreef:Dat is ook de reden dat ik laatst naar het wedstrijd-secretariaat ben gegaan omdat ik het niet meer kon aanzien. Ik had trillende knietjes, maar ik had zoiets; Ik kan er wel ongegeneerd tegen iedereen over zeiken, maar ik kan ook iets proberen waar het paard wél wat aan heeft en wat misschien ook een beetje getuigd van "lef". Want je doet het niet voor je lol. Godzijdank waren ze niet verbaasd over mijn melding, en werd het direct in behandeling genomen. Camera's op de inrijbak hadden alles opgenomen, en dus wist ik ook dat ze het terug konden kijken. Aan de ene kant was ik opgelucht dat ik toch even naar het secretariaat was gelopen, aan de andere kant is het ergens ook wel eng, omdat je niet weet wat er met je melding gebeurd. Het is niet echt fijn als de ruiter te weten komt dat een volslagen onbekende van die persoon "zomaar" is gaan klagen. Je hebt er altijd types tussen zitten met een nogal "fanatieke" aanhang, en dan ben ikke klein meisje.