Kornelius schreef:spijkerbroek aanhebt en een bloes en een soort westernhoed word je al niet meer gediskwalificeerd op outfit.
De spijkerbroek is ook achterhaald
Staat ook nergens iets over een spijkerborek in de regels (van de wran dan he
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Romkabouter schreef:Schaf dan eerst al het belachelijke zilver ook maar eens af als er niets meer voor de show kan, maar alles functioneel moet zijn
).
Citaat:Omdat ze leuk zijn voor linedancen maar je plaatje is niet "af" als je er mee bv. je je pleasure-outfit wil completeren
cissy schreef:daar gaan we weer... wat 'hoort' er dan en wie bepaalt dat? als morgen een of andere hotemetoot in de US reining gaat rijden met die paarse laarzen dan gaan anderen denken dat het 'hoort'. Vervolgens waait dat de plas over en rijden we over een tijd allemaal met die paarse laarzen rond terwijl die nu niet 'horen'.
Je kunt er dus geen pijl op trekken. Go with the flow zou ik zeggen, zit je altijd goed.De regels zijn dus niet specifiek hierin, omdat men er ook geen zin in heeft dit tig keer te moeten aanpassen én omdat het regelboek anders nog dikker dan de bijbel zou wordenCitaat:Wat zijn de regels, want daar draait het toch uiteindelijk om
cissy schreef:daar gaan we weer... wat 'hoort' er dan en wie bepaalt dat? als morgen een of andere hotemetoot in de US reining gaat rijden met die paarse laarzen dan gaan anderen denken dat het 'hoort'. Vervolgens waait dat de plas over en rijden we over een tijd allemaal met die paarse laarzen rond terwijl die nu niet 'horen'.
Wat zijn de regels, want daar draait het toch uiteindelijk om?
en waar kunnen dan die ruiters terecht die toch de ervaring moeten opdoen om straks *echt* wedstrijden te kunnen rijden? Die zullen toch ook gekleed te paard moeten, ik weet zeker dat het niet MAG en niet HOORT om in je nakie te starten. Dan weet je zeker dat je opvalt met je paarse laarzenCitaat:Wil wel ff benadrukken dat ik het heb over ruiters die *echt* wedstrijden willen rijden en niet iemand die ook eens mee wil doen.
amen!Citaat:Blijft over dat 'hoog' starten dus alleen voor mensen met veel geld is weggelegd.
En dát kan toch niet de bedoeling zijn van het westernrijden in NL, lijkt mij.
cissy schreef:ik heb anders wel eens op een NK een ruiter in een mooie turqoise (spelling?) outfit zien rijden in de pleasure met dezelfde kleur laarzen en ze won ook nog!
Ik zou gratis nog geen turqoise laarzen willen hebben!