[WN] Wanneer mag een Pro BM starten in de beginners?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:25

Blaze schreef:
Dus ik mag beginners starten

Ja hoor jij mag beginners starten. Op voorwaarde dat je het in je zwembroek doet met hooggehakte laarzen. En dan kom ik je groomen.
Tong uitsteken

Roos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:28

Citaat:
Op voorwaarde dat je het in je zwembroek doet met hooggehakte laarzen. En dan kom ik je groomen.

Ik ben benieuwd welke versie jij van het regelboek thuis hebt liggen, Sonja?? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:29

Bij mij thuis gelden mijn regels Roos Haha!
~~}>

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:29

Sadie schreef:
Nee, want jij rijdt op een hengst Tong uitsteken

Oja Bloos!
Maar mag ik op Sam(niet die van jou Tong uitsteken ) starten in de beginners of amateur??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:30

Jij hebt zelf toch al lang de A-status aangenomen, dus dan kan je toch helemaal niet meer terug naar B?

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:32

Pcies Sonja, maarreh.....afgezien daarvan............... Schijnheilig Extreme duivel Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:33

Van die zwembroek, laarzen of A-status Verward

Of gewoon als Blaze nog beginner zou zijn? Dan mocht hij volgens mij alleen Open starten. OF jij zou 'm een leasecontract moeten geven voor het exclusieve gebruik van Sam.
Toch?

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:37

Sonja schreef:
Of gewoon als Blaze nog beginner zou zijn? Dan mocht hij volgens mij alleen Open starten. OF jij zou 'm een leasecontract moeten geven voor het exclusieve gebruik van Sam.
Toch?

Nope, kan zonder leasecontract, ook in de amateur. Dus van het boekje mag het, vraag 2 is dan of het van mij wel mag Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:39

O dan heeft hij weinig kans Haha!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:43

Roos1 schreef:
Ik ben benieuwd welke versie jij van het regelboek thuis hebt liggen, Sonja?? Haha!

Wel een leuk regelboek i.i.g. Clown
*brengt deze nieuwe regels in zondag, gelden alleen voor mannen overigens*

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:48

Als je samen woont en voor de belasting een economische eenheid vormt ,wordt dit gezien als familie 1e graad??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:49

Oei da's een gemene....
Ja, ik denk het wel, want de WRAN hanteert Nederlandse begrippen neem ik aan?

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:53

ja en wat nu als je samen een pony hebt gekocht en geen familie bent maar gewoon twee aardige hardwerkende vriendinnen Lachen

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:55

Dan heb je volgens de regels pech Tong uitsteken
Of???? dan mag de ene beginners starten en de andere amateur

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:56

Dan moet je een samenwoningskontrakt laten opstellen Haha!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 16:01

maar wat als je nu een relatie hebt en gewoon daarnaast met een vriendin een pony hebt gekocht. Dan ben je allebei eigenaar.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 16:04

308. Onder een “eigen paard” wordt verstaan: een paard dat op naam van de deelnemer staat, op naam van een familielid in de 1e graad van de deelnemer staat, of waarvan de deelnemer het exclusieve gebruiksrecht heeft middels een leasecontract van tenminste 6 maanden. Een paard dat op naam van een bedrijf, maatschap, rechtspersoon, of op meerdere namen staat wordt niet aangemerkt als een “eigen paard”.
In de beginnersklasse wordt tevens als “eigen paard” aangemerkt een paard dat noch in het huidige, noch in het voorgaande jaar geplaatst is geweest in enig onderdeel in de Amateur en/of Open klasse erkend door een westerngeorienteerde organisatie (WRAN, EWU, AQHA, ApHC, NRHA, FEWI, etc).

Rood zegt nee
Oranje zegt beginners de ene en de andere amateur Cool
toch????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 16:05

Dit is dus de reden dat Faiz op mijn naam staat, terwijl het een gezamenlijke aanloop betrof

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 16:07

Tuurlijk..ik kan lezen...mag niet... maar vind dat discriminatie van relaties. Twee mensen die samen een pony hebben kun je toch niet serieus gelijkstellen met maatschap, bedrijf, rechtspersoon.....

Overigens geldt samenwonen ook niet: geen familie in 1e graad. Zie daarvoor Burgerlijk Wetboek.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 16:08

Sonja schreef:
Dit is dus de reden dat Faiz op mijn naam staat, terwijl het een gezamenlijke aanloop betrof

maar eigenlijk is dat toch te zot Sonja Scheve mond

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 07:10

Niet te geloven zeg, ze laten iedereen maar toe op bokt hè. Haha!
Aan de andere kant, de dravers waren toch nog niet zo goed vertegenwoordigd. *LOL*

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 07:28

Haha! Clown

JanT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 08:01

DWSS schreef:
Denk dat er in Nederland op western gebied een centrale registratie moet zijn om zulke dingen niet meer voor te laten komen zoals ook bij de dressuur alles landelijk wordt geregistreerd.
Per 1 januari 2005 wordt er door de Federatie van Nederlandse Westernverenigingen een centrale wedstrijdadministratie ingevoerd.
Per combinatie moet een startnummer aangevraagd worden welke je het gehele jaar houdt. Bij shows van de verenigingen die bij de federatie zijn aangesloten kan dan alleen nog maar gestart worden wanneer je in bezit bent van een vooraf aangevraagd startnummer.
Problemen zoals hier aangehaald behoren dan, als het goed is, tot het verleden.

In november komt er een voorlichtingsdag voor organisaties die shows organiseren. Binnenkort wordt informatie over de gang van zaken rond het centrale wedstrijd secretariaat wereldkundig gemaakt.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 08:26

Misschien is het een idee voor Sugarmiss en Anya, om JanT er bij te vragen als Moderator op WN. Dan kan ik mijn zelfs weer een beetje bezig houden met mijn zang talent. Knipoog
Binnen kort hoort u meer over Theo en de binnenvetters. *LOL*

Alice01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 10:15

JanT schreef:
Per 1 januari 2005 wordt er door de Federatie van Nederlandse Westernverenigingen een centrale wedstrijdadministratie ingevoerd.
Per combinatie moet een startnummer aangevraagd worden welke je het gehele jaar houdt. Bij shows van de verenigingen die bij de federatie zijn aangesloten kan dan alleen nog maar gestart worden wanneer je in bezit bent van een vooraf aangevraagd startnummer.
Problemen zoals hier aangehaald behoren dan, als het goed is, tot het verleden.

In november komt er een voorlichtingsdag voor organisaties die shows organiseren. Binnenkort wordt informatie over de gang van zaken rond het centrale wedstrijd secretariaat wereldkundig gemaakt.
Ik ben van mening dat dit een hele goede zaak is!!! OK dan!
Dit zal een heleboel problemen de wereld uit helpen.