[WN] Waarschuwing: geen af/maar op (r)-lichters.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gallo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 22:30

Vaak lees ik wel de reacties van bokt maar dit is echt de eerste keer dat ik reageer, gewoonweg omdat ik vind dat bokt.nl zich wel heel erg verlaagd door het toestaan van dit soort verlaagde correspondentie. Ik kan mij best wel voorstellen dat iemand zich door iemand anders belazerd voelt, maar moet je dan diegene helemaal zwart maken in dat kleine western wereldje?? Is het ook niet een tekortkoming van de gedupeerde zelf?? En op deze zeer lage manier een revanche proberen te halen?? Tsjonge Tsjonge ga eerst eens een cursus Nederlands volgen dat helpt!! Misschien kom je dan wat geloofwaardiger over!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

smarty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 22:41

Sylvia schreef:
Jouw waarheid is altijd anders dan die van iemand anders. Ik durf rustig te zeggen dat ES ook een aannemelijk verhaal zal hebben. Wie er gelijk heeft, laat ik in 't midden. Maar als Harrie een goede ervaring met ES heeft is zijn waarheid een stuk anders dan die van TS, maar daarom niet minder waar. En als ik lees dat Harries waarheid tussen aanhalingstekens komt te staan... Dan moet de waarheid van TS ook tussen aanhalingstekens.
Ok kan je gedachte gang nu beter volgen... Maar ik zou graag dus willen horen van iemand (Harrie, of wie dan ook) welke ervaring mij dus overtuigen kan dat ik een op mij zelfs staand geval ben, helaas zover krijg ik alleen een paar zinnen, die doelen opdat mijn verhaal een verzonnen iets zou zijn volgens Harrie. Wat ik als erg vreemd ervaar, als ik hier niet mijn verhaal doe, om met modder te gooien, en feiten en bewijzen te over heb, die ik wil delen, zodat ik evt. iemand dit kan beparen. Maar als buitenstaander, snap ik goed dat je het graag eerlijk wil houden. Vind ik ook! Knipoog

smarty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 23:08

gallo schreef:
Vaak lees ik wel de reacties van bokt maar dit is echt de eerste keer dat ik reageer, gewoonweg omdat ik vind dat bokt.nl zich wel heel erg verlaagd door het toestaan van dit soort verlaagde correspondentie. Ik kan mij best wel voorstellen dat iemand zich door iemand anders belazerd voelt, maar moet je dan diegene helemaal zwart maken in dat kleine western wereldje?? Is het ook niet een tekortkoming van de gedupeerde zelf?? En op deze zeer lage manier een revanche proberen te halen?? Tsjonge Tsjonge ga eerst eens een cursus Nederlands volgen dat helpt!! Misschien kom je dan wat geloofwaardiger over!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laten we idd, de nederlandse taal maar achterwege. Verward
Ik denk dat de bedoeling van het verhaal, het aan anderen vertellen zonder een mening af te dwingen bij andere bokkers...niet overeenkomt met hoe jij het interpreteert. Revanche is nog niet bij me opgekomen! Wanneer het een dier betreft, hoe wil je revanche dan nemen? Helaas, alles wat er staat, is uit eerste hand, en ja, ik was boos toen ik het schreef.
Nee ik heb geen spijt dat het er nu staat. Ik heb nog altijd voor ogen, dat het degene die dit lezen,kan besparen niet hetzelfde
weer te laten gebeuren, wat niet alleen mij ondertussen al is overkomen. En op mijn tweede verzoek heeft nog niemand gereageerd... Als je trouwens zo ontzettend ergert, dan zou ik contact opnemen met een van de forum leiders, zij kunnen meer met jouw klacht dan ik ok...
dank u

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 23:31

ik vind harrie heel laag om te reageren en te zeggen dat smarty niet de waarheid spreekt en EEN DOMME GANS IS

maar verder niet over goede ervaringen met de persoon in kwestie komt
en er ook verders geen mensen zijn die nu met een goed verhaal komen dat hun paard wel degelijk goed getraint is door deze mensen

smarty doet er dus goed aan om de mensen hier op bokt te waarschuwen voor dit soort mensen, want een paard dat 8 maanden in training is geweest is echt niet na een paar minuten stap draf en nog eens foute galop uitgeput

als ik zo gedupeerd was als smarty hadden die mensen in kwestie een groot probleem gehad, want ik had het niet netjes gehouden zoals smarty om alleen hier op bokt haar verhaal te vertellen en te waarschuwen
maar ik had deze mensen met voor en achternaam geadverteerd op vele site's zo dat er niet meer mensen zo in de zeik worden genomen met de training van hun paard

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 18:46

Zeg, Harrie is alweer foetsie geloof ik, dus maak je daar niet druk meer om. Deze mevrouw E.S. is jammer genoeg niet (bij lange na helaas) de enige trainster die zo te werk gaat. Wees gewaarschuwd, laat je niet bedotten, hou je ogen open, en denk vooral aan hoe jij het zou ervaren als jij je paard was. Dit soort topics maken je even wakker, maak daar gebruik van.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 16:35

gallo is volgens mij dezelfde persoon als harrie

Lieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 17:56

OK dan! OK dan!
hoe weet je dat Knipoog
gallo is het waar wat stalleke zegt reageer alsjeblieft dan kunnen we verder met de speuring..
sorry als dit volgens jou geen goed nederlands is. ik wist namelijk niet dat dat verplicht was op deze site... heb misschien niet zon goede school als jou gehad Pling Schijnheilig

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 20:48

Als je wilt weten over wie het gaat PB me dan gewoon even. Boos! Lijkt hier wel een aflevering van Inspector Gadget. Knipoog

penhendriks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 04:58

stalleke schreef:
gallo is volgens mij dezelfde persoon als harrie

ik denk het ook ...als je zo reclame moet maken voor zo'n trainers praktijken....dat geeft te denken..harrie of hoe ze ook heet ...je weet het nooit of het mischien een vrouw is...scheelt maar een stukje hoor... ja toch ..ze kan ook harriette heten ?? voor ik deschuur in ga om mijn lieve paardje te zeggen hem te laten trainen door dat mens...... Knipoog ...dat doe ik mijn dier en beurs niet aan .dus ik adviseer naar ieder ...kijk maar of je het doet of dat je mischien eens wilt kicken op een zwaar betaalde droom...het staat je vrij.hi hi
joost mag het weten Schijnheilig hoe lang ze nog lesgeeft ...als ze op zo'n manier les geeft/traint ? maar ik zit nog altijd te wachten op een weerwoord van mensen die GOEDE ervaringen hebben met bewuste personen....... Verdrietig .
E.S STAAT VOOR ;''EERST SCHUIVEN'' . Cheese!
ik hoop alleen voor smarty dat zij en haar paard er geen traumatische ervaring aan over houden .,ik ken het paard in kwestie en heb ook gezien hoe hij na 8 maanden training quaremonaie geschoold terug kwam...te treurig voor woorden.
ik wens haar veel geluk zeker nu ik hoorde dat het paard bij een echte toptrainer getraind word . OK dan!

Edit Elles: vette letters verwijderd

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 06:50

Ik denk eerlijk gezegt niet dat Harrie en Gallo 1 persoon zijn, ik denk ook niet dat Harrie vrouwelijk is. Omdat ze positieve ervaring met ES hebben? Ja, en? Ik heb al eerder gezegt dat er verschillende waarheden zijn... Niet iedereen heeft slechte ervaringen met personen of bedrijven.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 09:21

Whaha echt lache dit!! harrie en gallo zijn wel 1 persoon en dat is bijna 100% zeker
Ze zeggenniet eens dat ze positieve ervaringen hebben, ze verdedigen haar alleen maar durven er niet eens voor uit t ekomen wat nou die goede ervaringen zijn! Waardeloos!
En penhendriks, moet errugh lachen om je profiel! Geweldig Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 11:59

Stalleke, waar baseer jij dan op dat dat 1 persoon is?

crazzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 21:12

Lieve bokt mensen,
Zijn jullie nou niet heel erg zielig bezig?

sonita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 21:57

beste crazzy in jou profiel staat bij interesse '' stront'' , intersses zitten in je hoofd .
so you must have sh*t for brains.
laat jij bokt voortaan maar voor ons, is niet voor mensen met jou interesses.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 08:27

Wat komen er ineens allemaal nieuwe bokkers in (ALLEEN) dit topic
Mijn god, wat kinderachtig zeg!

maria24

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 09:01

ja harrie ben ik met je eens alleen kon ik het niet zo mooi verwoorden als jij

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 10:59

griebels schreef:

Idd...

bleuberta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 11:23

griebels schreef:

Idd alleen maar nieuwe bokker in dit topic.... Knipoog
Ik weet genoeg.... Volgens mijn werdt er na positieve ervaringen gevraagd en niet na een bosje nieuwe bokker Knipoog Bloos! Verward
Wie dat blikje heeft open gemaakt mag het de volgende keer achterwegen laten hoor Haha!

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 12:24

We kunnen beter bij de feiten blijven denk ik zo. Je komt er toch niet achter wie Harrie en de andere anoniempjes zijn, en je moet uitkijken voor smaad e.d.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 12:30

Helaas weten de Mods het wel maar die vertellen niets... Boos!

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 12:31

Wat wil je doen met de informatie als je het wel weet? Lips are sealed

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 12:32

stalleke schreef:
Als die niets vertellen, hoe kun jij dan met zekerheid zeggen dat 't dezelfde users zijn? Schijnheilig

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 16:49

nieuwe bokkers zijn niet erg
als ze maar met nieuwe info komen Tong uitsteken
maar helaas *LOL*

Kornelius

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 17:55

stalleke schreef:
Nou Stalleke, als ik een nieuw willekeurig hotmail adres aanmaak en mij daarmee aanmeld bij Bokt onder een nieuwe gebruikersnaam weten de Mods verder ook niks hoor. Tenzij er ook IP adressen van de gebruikte PCs in de logs terecht komen maar dat betwijfel ik (met excuses voor de ICT-termen).

Maar al de nieuwelingen kenmerken zich inderdaad wel door een totaal gebrek aan nieuwe informatie die hun standpunten zou kunnen toelichten. Scheve mond

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 19:59

even off-topic maar heeft de naam Penhendriks toevallig iets te maken met stal Hendriks in Hoogcasteren?

de stal waar ES nu staat? diezelfde pensionstal waar een bokker is weggestuurd door het gedoe ES, en die pensionstal staat nog te koop ook (www.vansantvoort.nl) want zo groot is hoogcasteren niet dat er iemand daar woont en die stal niet kent/er niets mee te maken heeft

verder vind ik het banketstaaf voor smarty en haar paard en hoop dat ze snel een fijne goede trainer hebben gevonden!