Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sylvia schreef:Ok kan je gedachte gang nu beter volgen... Maar ik zou graag dus willen horen van iemand (Harrie, of wie dan ook) welke ervaring mij dus overtuigen kan dat ik een op mij zelfs staand geval ben, helaas zover krijg ik alleen een paar zinnen, die doelen opdat mijn verhaal een verzonnen iets zou zijn volgens Harrie. Wat ik als erg vreemd ervaar, als ik hier niet mijn verhaal doe, om met modder te gooien, en feiten en bewijzen te over heb, die ik wil delen, zodat ik evt. iemand dit kan beparen. Maar als buitenstaander, snap ik goed dat je het graag eerlijk wil houden. Vind ik ook!Jouw waarheid is altijd anders dan die van iemand anders. Ik durf rustig te zeggen dat ES ook een aannemelijk verhaal zal hebben. Wie er gelijk heeft, laat ik in 't midden. Maar als Harrie een goede ervaring met ES heeft is zijn waarheid een stuk anders dan die van TS, maar daarom niet minder waar. En als ik lees dat Harries waarheid tussen aanhalingstekens komt te staan... Dan moet de waarheid van TS ook tussen aanhalingstekens.
gallo schreef:Laten we idd, de nederlandse taal maar achterwege.Vaak lees ik wel de reacties van bokt maar dit is echt de eerste keer dat ik reageer, gewoonweg omdat ik vind dat bokt.nl zich wel heel erg verlaagd door het toestaan van dit soort verlaagde correspondentie. Ik kan mij best wel voorstellen dat iemand zich door iemand anders belazerd voelt, maar moet je dan diegene helemaal zwart maken in dat kleine western wereldje?? Is het ook niet een tekortkoming van de gedupeerde zelf?? En op deze zeer lage manier een revanche proberen te halen?? Tsjonge Tsjonge ga eerst eens een cursus Nederlands volgen dat helpt!! Misschien kom je dan wat geloofwaardiger over!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stalleke schreef:gallo is volgens mij dezelfde persoon als harrie
ik denk het ook ...als je zo reclame moet maken voor zo'n trainers praktijken....dat geeft te denken..harrie of hoe ze ook heet ...je weet het nooit of het mischien een vrouw is...scheelt maar een stukje hoor...
ja toch ..ze kan ook harriette heten ?? voor ik deschuur in ga om mijn lieve paardje te zeggen hem te laten trainen door dat mens......
...dat doe ik mijn dier en beurs niet aan .dus ik adviseer naar ieder ...kijk maar of je het doet of dat je mischien eens wilt kicken op een zwaar betaalde droom...het staat je vrij.hi hi
hoe lang ze nog lesgeeft ...als ze op zo'n manier les geeft/traint ? maar ik zit nog altijd te wachten op een weerwoord van mensen die GOEDE ervaringen hebben met bewuste personen.......
.

griebels schreef:Wat komen er ineens allemaal nieuwe bokkers in (ALLEEN) dit topic
Mijn god, wat kinderachtig zeg!

stalleke schreef:Nou Stalleke, als ik een nieuw willekeurig hotmail adres aanmaak en mij daarmee aanmeld bij Bokt onder een nieuwe gebruikersnaam weten de Mods verder ook niks hoor. Tenzij er ook IP adressen van de gebruikte PCs in de logs terecht komen maar dat betwijfel ik (met excuses voor de ICT-termen).Helaas weten de Mods het wel maar die vertellen niets...