Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mac schreef:Ik vraag me af of ze daar nog foto's van hebben; van het showen. Dat zou natuurlijk helemaal leuk zijn!
Boldly schreef:Mac, je moet denk ik gewoon af en toe proberen te zoeken op de ouders van Lee. Je moet net de mazzel hebben dat er iets te koop staat op een site. Dat had ik nu ook. Want ik had wel een eerder gezocht en had toen niks gevonden..
. Van "verder weg" in de stamboom heb ik inmiddels eea gevonden (Annita had geloof ik een uitvergroting van Lee's opa in de kantine hangen), maar haar directe ouders, daar weet ik nog altijd niks van. Heb ook de fokker al geschreven, maar ook daar geen antwoord. Ik denk dat ik nu toch maar de registratiefoto's van pa op ga vragen. Hij is de enige in haar stamboom met vlekken en ik ben heel benieuwd hoe hij eruit ziet (of zag, waarschijnlijk
)!
Ik ken inmiddels via DJQuarter ook wat halfbroertjes en zusjes en via monique1 (die een halfbroer heeft) ben ik achter de vorige eigenaar van Bud zijn moeder gekomen en heb van de verzorgster (geloof ik) daar ook heel wat foto's van broertjes en zusjes gekregen. En zoveel heeft hij er niet