[WN] WN: ZUIDWOLDE - The Christmas Show

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IngeBrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 14:55

Hou er nu maar over op. Het is nu eenmaal gebeurd en daar doet niemand meer wat aan. Gedane zaken nemen geen keer.

judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 15:19

Ik ben toch wel erg benieuwd wie Slingetje dan is? Ik heb ook alles daar op stal van dichtbij meegemaakt en ik zou je dan misschien moeten kennen? En zoals Ingrid als zegt... Gedane zaken nemen geen keer.... ik denk niet dat dit topic voor gezeur over de nieuwe managers bedoeld is... Hoe een ieder daar ook over denkt...

IngeBrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 16:49

Ik kan me ook niet bedenken wie het moet zijn, misschien iemand die er wel vaker kwam maar die me nooit is opgevallen. Misschien moeten we er gewoon niet meer op reageren.

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 23:02

Slingetje schreef:
Nee , jullie kennen me niet, ik heb daar ook nooit gestaan maar ik ken wel dat hele verhaal over die manege.

Je méént 't Cool Schrijf er een boek over en stuur het naar de krant en geef het als titel mee: Ik weet wat, maar zeg het lekker niet.

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 23:30

Slingetje s een gefrustreert mensje, in het normale leven vast een verlegen zieltje maar anoniem een held, hoe heet dat syndroom ook weer????

Oja mocht je hier over vallen ik zal eerst mijn profiel bijwerken, staat nog nie zo veel in, niet omdat ik annoniem wil zijn . Clown

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 00:23

Minderwaardigheidscomplex of zo. Laat maar, die verhalen wil toch niemand meer horen. Alles verleden tijd.
Er zijn wel belangrijkere dingen op het ogenblik.

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 00:26

Het gaat er niet om dat het verhalen zijn die niemand meer wil horen, het gaat erom dat Slingetje een grote mond heeft, maar niks weet te vertellen.
Het is nu eenmaal gebeurd allemaal, ik vind het nog steeds heel erg, maar ik weet ook dat er niks meer aan veranderd kan worden...Helaas Scheve mond

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 00:42

De zaken die zijn gebeurd Ludo, nemen geen keer. Het zei zo. Dat Slingetje zit gewoon een beetje de boel op te warmen. "Het" stond er niet, zoals het zelf aangeeft. Waarschijnlijk heeft het, het verhaal ook maar van horen zeggen, weet jij veel. Het is ook niet duidelijk of het zich op de laatste tijd daar betrekt.

Maar als er iemand zoals dat slingetje, zomaar iets roept, dan voelt weer iemand anders, die er ook van gehoord kan hebben zich ook geroepen daar weer wat van te zeggen. Uiteindelijk klopt er niks meer van de hele geschiedenis van de Wolden, niet die van de eigenaren, niet die van de beheerders, niet die van de klanten en de ruiters en ga zo maar door. Uiteindelijk is iedereen gefrustreerd, waar het toch zaak is door te gaan en nieuw op te bouwen, al is het ergens anders.

Bovendien vind ik persoonlijk, dat de geschiedenis van de Wolden nu geen reden is er geen wedstrijden te houden. Wie aan wedstrijden daar deel wil nemen, die moet dat gewoon doen en wie dat niet wil of kan om welke redenen dan ook, moet het niet doen.

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 00:47

Daar ben ik het helemaal mee eens OK dan!

IngeBrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 11:51

Slingetje schreef:
Tjonge jonge zeg.....ik zou wat te verbergen hebben hahahahahaha......
Dat volk wat nu die manege runt heeft de vorige beheerder er op een slinkse manier uitgewerkt. DAAR!!!!is nou al zoveel over gekletst op Bokt maar och jonge wat onthouden ze veel!
En doe nou niet zo raar door te zeggen dat IK wat te verbergen heb want dat slaat dus werkelijk HELEMAAL nergens op!

Slingetje heeft wel verteld wat daar is gebeurd. Maar of hij/zij nou echt weet wat zich heeft afgespeeld?????
Maakt ook niet meer uit, laat het toch gaan, het heeft helemaal geen nut er over te blijven discussiëren. Wees verstandig en reageer er niet meer op. Geeft alleen maar ergernis naar mijn idee.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 12:50

Slingetje schreef:
.......weet jij veel??

Inderdaad Cool

IngeBrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 14:26

Hmmm, ik denk dat de meesten hier hun verstand beter gebruiken dan Slingetje.

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 19:38

tja dat vindt ik ook.
Ik heb in het verleden wedstrijden bij de wolden gereden, en de laatste wedstrijd bij deze nieuwe eigenaars ook, en ik vind het er nog steeds leuk Haha! .
Maar als een een of ander simpel persoon daar heibel over wil maken, laat het, de mensen die er een wedstrijd rijden hebben er lol en daar gaat het om. Lachen
Met eigenaars van maneges heb ik niet veel te maken.

p.s. soms helpt het als iemand je een Ach gut geeft slingetje.

Burza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 15:53

Ik wil toch even reageren. Ik weet niets van western maar woon in de buurt van Zuidwolde daarom heb ik deze topic gelezen. Voor wat betreft wat slingertje heeft verteld, zou ik wel eens willen weten of deze persoon ook de andere kant van het verhaal kent. Want elk verhaal heeft 2 kanten. Als je maar een kant van het verhaal kent en dit ook gelooft ben je volgens mij zeer kortzichtig.

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 20:32

Citaat:
helemaal mee eens

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 20:36

sorry, soms snap ik mijn computer niet! Blond
Ik bedoel dat ik het helemaal met Burza eens ben.