Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nanouk schreef:Heb je hen zelf al een PB gestuurd met de vraag of ze er toevallig al langs zijn geweest?
Francis schreef:Ik ben dus qua stallen/paardenvolk absoluut niet bekend in die omgeving, dus vind het ook een beetje raar dat die DB man zei 'dan weet je't wel', want ik weet het dus niet.
als ik eenmaal weet waar ze staat weet ik genoeg, dat hoeft wat mij betreft echt niet aan de grote klok gehangen te worden).
.
) maken en dat soort 'publiciteits acties', omdat ik ook nog steeds niet 100% zeker weet of ze überhaupt wel te koop/verkocht is...voor het zelfde geld is ze nog steeds van die eigenaar en heeft hij haar gewoon ergens in pension gezet (hoewel het me dus wel sterk lijkt, want dan was gewoon iets beter voeren goedkoper geweest...). Ik zal in ieder geval nog een keer een oproepje doen elders op Bokt. Misschien zijn er mensen in/rond Utrecht die vaak naar de paardenmarkt gaan en haar misschien gezien hebben.