Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
cissy schreef:ik ging zaterdag met een vriendin samen mn trailer ophalen en moest daar een uur voor rijden en heb me verbaasd over de hoeveelheid kruiskruid die overal in de bermen verspreid staat, niet overal evenveel maar op sommige plaatsen hele bossen!![]()
ik ben daar best wel van geschrokken en ben gelijk naar onze pensionhouder toegestapt en mn verontrusting uitgesproken en gevraagd waar ons hooi eigenlijk vandaan kwam. Ik kreeg een antwoord waar mn haren van overeind gingen staan!
"waarom er nu ineens zo'n hype was en dat we wel erg overdreven reageerden, want dat plantje was er al jaren en hij had nog nooit gehoord dat er een paard/koe aan was gestorven dus het zou wel meevallen...."wat moet ik hier nou mee? het is me wel opgevallen dat het bij ons nog niet zo wijd verspreid is en niet in onze wei voorkomt, maar waar het hooi nou vandaan komt? ik ga dat nog eens haarfijn uitzoeken...
stokpeerd schreef:mailt er nog iemand naar het ministerie? zou hun mail teller wel eens willen zien...
FlairS schreef:Ik reed gisterochtend langs de weg hier in Heiloo en ja hoor in de leuke onkruidbermen hier langs het fietspad heeft de gemeente ook van die schattige gele plantjes staan![]()