[WN] slinkyvraagje (en niet gaan lachen....)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 12:08

Ben even niet op Bokt en zie dat dit onderwerp meer mensen aanspreekt Haha!

Die corset (weet even geen goed woord ervoor) maakt alles gladder, niet dat je helemaal wordt ingesnoerd en dat het er ergens anders weer uitpuilt. Bloos! Je kunt hem bij de betere lingeriezaak kopen hij hij kost ongeveer 45 euro.

Maar waarom neem je niet zo'n mooi vest? Mooi getailleerd voor het effect maar best verhullend en niet zo detaillerend, zeg maar Lachen
Kun je je frustratie ook in de kast stoppen en zie je er toch super uit!
Want persoonlijk vind ik het ook belangrijk dat ik me lekker voel in mijn kleding en als ik het idee heb dat mijn rollen te spotten zijn, voel ik me echt niet happy Clown
En happy moet je zijn in de pleasure (heet niet voor niets "pleasure").

Gera: Ik heb mijn strakke kolletjes bij Zeeman gekocht. Waren van dat heerlijke glimmende materiaal. Ben toen naar de drogist gegaan voor een glitterapplicatie die ik erop gestreken heb OK dan!
Geinig voor weinig.

Enne Whiz.......wacht maar hoor! Ik vrat me ook helemaal gek aan chips, chocola en wat al niet meer.
Was zo mager als een lat.....totdat ik kinderen kreeg en inderdaad boven de 30 kwam Huilen
Moet er nu heel veel voor done om in shape te blijven Boos!
En dan ben ik nog steeds niet tevreden

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 12:08

Hellup waar eindig ik dan ik heb een tinker.... Haha! Clown Cool

En Vera, zo'n vest komt er ook wel maar tot die tijd wil ik die paar wedstrijdjes toch een beeeeeetje kunnen afwisselen als het ff kan

Karin_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 14:47

hahahahahahahahahaha,geweldig topic ik kom niet meer bij.......
zo heeft iedereen toch iets,ik moest toen ik 30 was stopen met roken om
DIKKER te worden,vanalles eerst al geprobeerd,ik woog namelijk maar 49 kilo en ben 1.73 lang,over een magere lat gesproken....
7 jaar heb ik niet gerookt,en ik woog inmiddels 71 kilo dus 22 kilo aangekomen,en moest bijna maat 40 aan,ik was weer gaan roken,nu anderhalf jaar geleden,en geloof het of niet ik woog laatst nog maar 58 kilo!!!!
ben nu dus weer gestopt,want anders gaat het weer fout,dan maar weer wat dikker ben nu al weer 62 in 1 maand tijd.
ben al 38 ,dus het ligt helemaal aan je aanleg.
en wat betreft die sportbeha,soms wou ik dat ik wat grotere had,dan hoef ik niet die te kopen met vuling erin die uitzichzelf al stijf naar voren staat,zodat het toch iets lijkt. *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
en nu weet ik dat ik weer dikke bovenbenen ga krijgen,en een dikkere kont,moet ik weer nieuwe kleren kopen.
ach ja...iedereen heeft wel wat toch.
gelukkig kunnen we er nog mee lachen, Knipoog
maar ja ben toc

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 14:57

Sandra_H schreef:
Janedoe: ik zoek gewoon naar van die dingen zonder mouwen. En daaroverheen m'n truitje zeg maar. Heb trouwens wel gister voor het duizelingwekkende bedrag van 6 euri's een hele mooie fluwelen body (rood) MET kolletje en MET lange mouwen gescoord
In de Wehkamp enzo staat van dat corrigerende spul. Nu ben ik op internet verder aan het zoeken maar dat lukt dus nog niet zo Haha!

Ik kreeg van iemand de tip dat bij Neckerman voor 2 tientjes al corsetten zijn Lachen

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 15:05

Ja en dan ga jij doorzitten op je paard en dan hoor je krrrrakkkk.... Zou dan geen slechtere kwaliteit zijn dan, als ze zo goedkoop zijn?

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 15:46

Ik draag corsetten als gewone kledij en had in de aanbieding een mooi lak corset met bevestiging voor jarretels voor 30 euro, dus het hoeft niet altijd duur te zijn, die is echter niet aan te bevelen om mee te rijden Knipoog

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 13:57

Hm, even een kleine update: uiteindelijk had ik bij de Neckerman zo'n geval besteld. 24-uursservice jaja Toen ik vandaag nog es een brief kreeg waarin ze om allerlei gegevens vroegen waarvan de helft ze niet aangaat en ze de andere helft allang weten heb ik een mailtje gestuurd met de mededeling dat ze m'n bestelling mogen houden...
Ondertussen heb ik het helemaal gevonden op Ebay Haha! Vandaag (echt snel) een vest gekregen: de amerikaanse vlag in pailletjes Lachen Heerlijk over the top maar ik vind 'm gaaf Lovers Verder heb ik nog wat leuks gevonden en besteld, maar wat ik NET nou toch weer vond:

Invisible tummy trimmers (ziet eruit als een soort hele brede band)voor maar 7,95!! Krijg je er nog 2 ook!! OK dan!
Kijk en DAT is nog es leuk om uit te proberen Cool Clown

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:02

Sandra_H schreef:
Vandaag (echt snel) een vest gekregen: de amerikaanse vlag in pailletjes Lachen
Dat is zeker snel, makkelijk he Schijnheilig

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 14:06

Echt makkelijk Maar ook heel gevaarlijk Schijnheilig

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:31

Het is net Bokt, net zo verslavend Haha!

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:29

wat een heerlijk topic.
Ik ben 37 jaar en woog 3 maand geleden nog 60 kg Lachen , maar sinds ik ben geopereerd, 3 maand geleden dus Lachen , ben ik 11 kg aangekomen Huilen en krijg dus nu ook van die heerlijke rolletjes Verward (sommige broeken passen nu al niet meer Verdrietig .
Maar zodra ik weer volop buikspieroefeningen mag gaan doen, zullen die rolletjes ook wel weer verdwijnen *LOL* en kan ik mijn broeken weer aan *LOL* (hoop ik Haha! )
tja en anders inderdaad maar een corset aan Ach gut

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:37

Whiz schreef:
jaaaaaa , hahhahahhahahah , met van die punt tieten met kwastjes , hhhHAHhHAHhahhaa

Like a virgin... oewwww! *LOL* *LOL* *LOL*