Training Oost (Holten) 20-06, definitief. Tijden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65339
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:07

Alvast één foto van mij en de Dravebier (van Symbeami's camera):

Afbeelding

Ruiters
Berichten: 47
Geregistreerd: 15-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:13

leuke foto, hoe kan ik de foto's plaatsen?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:15

De foto's van Roy komen er nog wel aan denk ik. Hij is op weg naar huis nu en was best moe, dus weet niet of het vanavond nog wordt.
Suuz, je had hem er lekker aanstaan, het zag er hartstikke goed uit!

DubbelFun

Berichten: 88940
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:18

Om het topic niet te laten verzanden in een foto-topic (en om verplaatsen naar HAW te vookomen) zou ik liever de linkjes zien

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:18

Hallo. Ik vond het een ontzettend geslaagde dag. Voor mij stond voorop dat ik met de trailer zover van stal moest. Ik vond dat iets waar ik heel erg tegen op zag, maar het viel best mee en alles is goed gegaan.

Heb heel veel bokkers ontmoet. Echt gezellig. Sonja en Dick bedankt voor de organisatie. OK dan!
Laatst bijgewerkt door jeanette op 20-06-04 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Ruiters
Berichten: 47
Geregistreerd: 15-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:19

weet helaas niet hoe ik ze moet plaatsen, iemand die kan helpen?

DubbelFun

Berichten: 88940
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:25

Het foto-album van WN kan ook gebruikt worden.
PB even voor naam en paswoord

Karin

Berichten: 65339
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:32

Van mij komt er nog een apart fototopic op HAW zodra Marco de foto's van zijn camera naar mijn server heeft gestuurd. Knipoog

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:34

Ik kan helaas zelf geen foto's plaatsen, maar ik zal morgen even met Anya overleggen hoe ik toch een paar foto's hier geplaatst kan krijgen.

Sandra_H

Berichten: 2722
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:39

Sugarmiss schreef:
Het foto-album van WN kan ook gebruikt worden.
PB even voor naam en paswoord


Foto-album Verward Waar is dat dan te vinden?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 23:39

Foto's van mij komen morgenavond pas, ben moe en heb morgen weer een flinke werkdag voor de boeg. Helaas zijn een groot aantal foto's erg wazig geworden omdat het licht in de binnenbak niet ideaal is om foto's te maken. Een flits maakt het alleen maar erger. Zal morgen dus even een selectie maken!

Karin

Berichten: 65339
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 00:02


Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 08:30

Zo daar ben ik dan. Al lang terug van de paarden, maar nadat ik gister een zeer lang verhaal had getikt, liet bokt het afweten. Daarna vaderdagverplichtingen en daarna ben ik gestrekt in bed gekukeld.

Het was een zeer leerzame, nuttige en gezellige dag. Cool
Ik ben een heel eind opgeschoten met Lanna's plakgedrag. Het was wel raar hoor: zit je je heel erg druk te maken van te voren (Sandra-H raadde mijn nog bach-druppels aan), loopt Lan relatief rustig de bak in. Ik dacht nog: "zal ze dan vandaag gewoon normaal doen?". Maar toch niet... In de line up begon mijn draakje al vrij snel toch met in kracht opbouwende stampvoeten. Corrigeren op de plek hielp niet zoveel, ik voelde de spanning al weer opbouwen. Scheve mond

Het was Blaze die de werkende tip had: rij haar na iedere stampvoet in draf in een cirkel, laat haar een keertwending maken, ga weer terug op de cirkel, herhaal dat tot ze rustig voelt en en ga weer terug in de line up. Dat had twee voordelen: Lan moest werken (daar houdt ze niet zo van Knipoog ) waardoor de line up rust ging betekenen en doordat ze niet mocht blijven staan kon de spanning ook niet zo worden opgebouwd als indertijd met de wedstrijd. Ze heeft gisteren dan ook niet staatsgevaarlijk gevoeld en dat is al een hele verbetering. Er gloort hoop in de categorie ontplakkingsmiddelen.

Thanks Rob!

's Middags was het trailonderdeel. Ik heb een paar dingen geleerd: Lanna past no way tussen de stapbalkjes. Ze probeerde het echt heel netjes, maar ze kreeg haar benen niet weggezet. Het hek is wel te doen, als je de de achterhand maar evenwijdig aan het hek houdt. Ik was trots op Lanna die na een eerste snort toch maar zo even op het zeiltje plempte (ze had zoiets nog nooit gezien). OK dan!

Verder heb ik geleerd dat over zeiltjes galopperen leuker is, stapbalkjes in enen in galop nemen ook leuker is... Kortom: ik heb geleerd dat trail niks voor mij is. Ik heb er het geduld niet voor Lachen Ik wil het lieftst in drie keer schouder omzetten door zo'n 'hindernis'. Ook dat is leerzaam: weten waar je niet aan moet beginnen. Cool

Ik heb foto's, maar die moeten nog even geupload. Gaat vanavond gebeuren Lachen
Laatst bijgewerkt door Anya op 21-06-04 08:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Dick
Berichten: 89
Geregistreerd: 26-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 08:45

Ook van mijn kant: ik heb een hele leuke dag gehad en uiteraard ook van Rob nog wat tips meegekregen (thanks!). Ik kon me ook niet bedwingen toen ik de Cowboy Magic bij Cornelie zag staan Lachen.
Ik vond het vooral een erg afwisselende dag, gewoon heel compleet, veel gezellige mensen, een ontspannen sfeer, helemaal top!

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 08:49

Ook ik vond het een leuke dag Tong uitsteken Ben blij dat ik wat mensen iets heb kunnen meegeven,maar er was maar een moment dat ik echt in mijn schik was,en dat heeft alles te maken met een TANK Tong uitsteken Cool

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:01

hummm hoe komt het toch dat ik de eerste keer schrik i.p.v. schik las Haha! Schijnheilig

Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:55

Ik zal zo mijn foto's ook even op HAW zetten.
Ik heb het erg gezellig en leuk gevonden.
Geloof dat Mijn grote platpoot grunninger het ook erg leuk vond en zowaar deed hij alles. en nog niet eens zo gek ook voor een Z dressuurpaard.
Misschien is trailrijden zijn nieuwe roeping Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 12:28

Blaze schreef:
Ook ik vond het een leuke dag Tong uitsteken Ben blij dat ik wat mensen iets heb kunnen meegeven,maar er was maar een moment dat ik echt in mijn schik was,en dat heeft alles te maken met een TANK Tong uitsteken Cool


Dit zal ik vanavond maar niet aan Milena vertellen, dan vindt ze je vast NOG minder leuk Haha! Potverdikkie en ik maar denken dat IK de leukste Fjord heb Tong uitsteken


Sjuim, wat heb je trouwens een schitterend knollebeest. die draf.... Kwijl ...

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 12:54

ja jij hebt wel de best lopende Fjord dat moet ik toegeven Haha!
maar die andere dat had niets met rijden te maken Cool

Trouwens wat bedoel je met NOG minder leuk Tong uitsteken Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 13:18

Mileen vindt het leuker als degene die op haar rug kan zitten niet verdacht is op links-rechts-hupjes voor de fence...... Haha! Volgens mij was ze een beetje teleurgesteld dat dat geintje niet werkte..... Tong uitsteken

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 13:26

ohhhhhhhhhhh Schijnheilig dus dat was ze van plan,en jij wist dat
jammer he Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 14:59

Ik had niet hard gelachen hoor Rob Schijnheilig
maar wel lang Tong uitsteken Cool
Hahaha tja dat was een vrij typisch (mild) Milenageintje. Even kijken of het wel ècht noodzakelijk is dat ze voor je werkt.... Party!!

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 15:16

Ben blij dat milena me dan toch aardig genoeg vond om niet echt in verweer te gaan Tong uitsteken
maarja het was erg mooi om te voelen hoe verschillend 2 fjorden reageren(beter gezegt,hoe eentje NIET reageerde Cool )

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 15:49


magblon
Berichten: 125
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 16:42

Citaat:
Blaze
het was erg mooi om te voelen hoe verschillend 2 fjorden reageren(beter gezegt,hoe eentje NIET reageerde Cool )

Ja dat is Odin (odje van potje) grappig dat ie het bij iedereen probeerd om niet te luisteren heb ik het toch nog wel een beetje goed gedaan Verward bij hem meestal luisterde hij aardig naar me. Maar inderdaad we hebben hem niet voor niets de bijnaam de tank gegeven.
Het was wel erg grappig om je te zien zweten hoor Rob Schijnheilig