Voor diegene die het nog niet hebben gezien,de foto's,hoe ze nu uitzien.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cornelie schreef:Maar ik begrijp dat jullie op papier nog de eigenaren zijn? Is daar niet wat mee te doen?
) door alle comotie en telefoontjes. Men vind voelt het alsof er getwijfeld wordt aan de deskundigheid van de personen die betrokken zijn. Dat is in ieder geval niet onze bedoeling, wij twijfelde niet zozeer aan de deskundigheid, maar meer aan het feit of men de ernst van de zaak wel inzag, maar dat kwam ook omdat er van de politie naar ons toe heel veel tegenstrijdige informatie kwam. Inmiddels heb ik uit eerste hand vernomen wat er gedaan wordt en wanneer en hoe, en omdat we deze mensen uiteindelijk wel nodig hebben, wil ik ze zeker niet tegen ons in het harnas gejaagd hebben.
] Cheveyo schreef:Kan alleen maar hard voor je duimen Francis. Kunnen we met de mensen uit de betreffende woonplaats niet iets bijvoeren ofzo
... alsof je dat er ooit voor zou kunnen krijgen in deze conitie!
Maar hij denkt dus van wel...) 
Francis"]
[quote="cornelie schreef:Maar ik begrijp dat jullie op papier nog de eigenaren zijn? Is daar niet wat mee te doen?
Francis"]
[quote="Cheveyo schreef:Kan alleen maar hard voor je duimen Francis. Kunnen we met de mensen uit de betreffende woonplaats niet iets bijvoeren ofzo